Gmina Sulików ogłasza przetarg
- Adres: 59-975 Sulików, ul. Dworcowa 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7787613 , fax. 75 7756922
- Data zamieszczenia: 2012-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulików
ul. Dworcowa 5 5
59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
tel. 75 7787613, fax. 75 7756922
REGON: 23082144000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulikow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Gminy w Sulikowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku Urzędu Gminy w Sulikowie Zakres prac obejmuje m.in.: Roboty posadzkowe: - rozebranie istniejących posadzek korytarzy i podestów klatki schodowej, - usuniecie starej zasypki i ułożenie wełny, - wyrównanie warstwy wyrównawczej na podestach, - gruntowanie i szpachlowanie podłoży, - wykonanie posadzek z wykładzin odpornych na ścieranie np. tarket w korytarzach, - posadzki z płytek antypoślizgowych na podestach kl. Schodowej, - konserwacja powierzchni posadzek, - wykonanie wycieraczki (w posadzce na parterze), - uporządkowanie terenu z wywozem i utylizacją gruzu, Wymiana stolarki drzwiowej: - wykucie starych ościeżnic, - ewentualne uzupełnienia, otynkowania ościeży, niezbędne przetarcia tynków, - osadzenie drzwi typu Porta z regulowanymi ościeżnicami w kolorze nawiązującym do drzwi na parterze (wymiary sprawdzić na budowie), - zakup i montaż drzwi antywłamaniowych, - wykucie krat, zakup i montaż drzwi Alu (w kolorze brąz) z naświetlami i szybami antywłamaniowymi, - wykucie i osadzenie drzwi PCV (parter) na nowym miejscu, - likwidacja progów Sufity podwieszane: - wykonanie sufitów podwieszanych na wys. +3m w pomieszczeniach wg przedmiaru, - demontaż starych opraw i montaż nowych (60 x 60) - demontaż i ponowny montaż gniazd i wyłączników Roboty malarskie korytarzy i klatki schodowej: - zeskrobanie starych tynków wraz z ich przetarciem, - wykucie szafek, - zamurowanie wnęk i uzupełnienie tynków, - wykonanie otworów wentylacyjnych typu Zet z osadzeniem kratek wentylacyjnych w Sali konferencyjnej, Sali ślubów oraz w pomieszczeniach biurowych, - przygotowanie podłoży do malowania w tym gruntowanie, - malowanie farbami emulsyjnymi i natryskowymi ścian (kolory do uzgodnienia z użytkownikiem) - malowanie ścian klatek schodowych i w części korytarzy farbami umożliwiającymi ich zmywanie ( płynna tapeta, tynki żywiczne) w uzgodnieniu z użytkownikiem, - zabezpieczenie folią podłóg, mebli, Wywiezienie i utylizacja gruzu. UWAGA!!! Prace remontowe prowadzone muszą być w trakcie działania Urzędu Gminy bez możliwości wykwaterowania jego użytkowników. Konieczne jest staranne przygotowanie się do prowadzenia robót, wyprzedzające zgromadzenie wszystkich niezbędnych urządzeń, materiałów i narzędzi oraz prefabrykacja pewnych elementów, tak aby prace zakończyć w planowanym terminie. Do obowiązków wykonawcy należy zabezpieczenie podłóg, mebli folią, konieczne przenoszenie mebli w uzgodnieniu z zamawiającym. Wykonanie prac należy nawiązać do wykonanych robót parteru. Wymiary sprawdzić na budowie. Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu winien przeprowadzić wizję lokalną oraz: - zapoznać się z miejscami, w których będą wykonywane prace określone w umowie i zbadać ich dostępność, - zapoznać się z ogólnymi warunkami realizacji robót, a w szczególności z położeniem i wymiarami pomieszczeń, warunkami utrzymania sprzętu, etc. Wykonawca przed przystąpieniem do robót sporządzi szczegółowy harmonogram uzgodniony z Inwestorem oraz wyznaczonym Inspektorem Nadzoru. Harmonogram określać będzie precyzyjnie konieczny okres przygotowania (przekazania pomieszczeń dla odpowiedniego zorganizowania działania Urzędu) Kwestia zapewnienia bezpieczeństwa zarówno dla pracowników Wykonawcy jak i dla osób przebywających w budynku( pracownicy, interesanci urzędu) spoczywa wyłącznie na wykonawcy. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sulikow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie posadzek i niecki wodnej w dawnym Zbiorniku Wody Nr 1
Dodano: 2014-04-17 - Wykonanie roboty budowlanej polegającej na adaptacji sal 25 i 26 znajdujących się na parterze budynku przy ul. Strzegomskiej 6 we Wrocławiu na pomieszczenia biurowe
Dodano: 2013-02-15 - Remont ogrodzenia, wymiana wykładziny - II etap w Inspektoracie ZUS Złotoryja przy ul. Basztowej 9
Dodano: 2009-05-26 - Wymiana podłogi sportowej w hali widowiskowo-sportowej Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej
Dodano: 2009-05-21