16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg
- Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
- Data zamieszczenia: 2019-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
ul. Główna 1
78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
tel. 261474572, fax. 261474571
REGON: 32099164900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ogrodzenia w Nadarzycach. Znak postępowania 476/2019. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont ogrodzenia w Nadarzycach. Ogrodzenie znajduje się na terenie 21 CPL Nadarzyce, składa się ze słupów stalowych, siatki stalowej, słupów betonowych. Roboty prowadzone będą na zewnątrz. 2. Remont ogrodzenia polegać będą na: Ogrodzenie-Demontaż 1) Tymczasowe ogrodzenie na słupkach stalowych - zabezpieczenie przed dostępem na teren Jednostki Wojskowej 2) Ogrodzenie z siatki w ramach z kształtowników stalowych ze słupkami z rur lub kształtowników stalowych – rozebranie 3) Ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych prefabrykowanych osadzonych w gruncie – rozebranie 4) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km - łącznie ze składowaniem gruzu na wysypisku 5) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - za każdy następny 1 km Prace przygotowawcze 6) Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych 7) Ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia 8) Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) z wywiezieniem 9) Pomiary przy wykopach fundamentowych w terenie równinnym i nizinnym 10) Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość 30 m (kat.gr.III) - dodatek za 1 m różnicy wysokości 11) Stopy fundamentowe betonowe, o objętości do 0,5 m3 - ręczne układanie betonu 12) Wyrównanie murka ogrodzeniowego betonem C20/25 Ogrodzenie z paneli 13) Ogrodzenia panelowe na słupkach stalowych osadzonych w gruncie na podmurówce prefabrykowanej - budowa Bramy 14) Osadzenie stalowych bram 2-skrzydłowych rozwieranych - demontaż 15) Osadzenie stalowych bram 2-skrzydłowych rozwieranych o powierzchni do 13 m2 Dodatkowe prace uzupełniające 16) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III 17) Dodatkowe roboty drut ostrzowy RB-12 3x200mb= 600,0mb 18) Dodatkowe roboty drut ostrzowy CONCERTINA 730MM 19) Dodatkowe roboty towarzyszące które wynikły podczas remontu 20) Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacja nowego płotu 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; - Załączniku nr 2 – przedmiar; Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zestawienia robót stanowiące załączniki do SIWZ i przeprowadzoną wizję lokalną podczas zebrania Wykonawców na przyszłym terenie wykonywania prac. Zestawienie robót i inne dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o nie i na podstawie wizji lokalnej wykonawca sam sporządzi przedmiar robót, na podstawie które-go określi cenę oferty. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budow-laną. Zamawiający może zażądać przedstawienia kosztorysu ofertowego lub dokumentu równo-ważnego, który stanowił podstawę do sporządzenia wyceny na każdym etapie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że odbędzie się zebranie Wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych w celu zapoznania się ze stanem fak-tycznym. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: - 28.05.2019 r. o godz. 09:00 w Nadarzycach (Grupa Zabezpieczenia Wałcz) - informacja biuro przepustek w Nadarzycach. W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: - p. Zenon JABCZYK – tel. 261 526 160 Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – min. 5 pracowników, zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją robót budow-lanych (roboty ogólnobudowlane), będącej przedmiotem zamówienia. 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymagane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. Zasady zatrudnienia, kontroli i naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45340000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa ogrodzenia zewnętrznego przy ul. Wojska Polskiego w m. Wałcz. Znak postępowania 203/2020
Dodano: 2020-03-30 - Roboty remontowe ogrodzenia na terenie warsztatów Bucierz
Dodano: 2020-03-26 - Naprawa nawierzchni miejsc przechowywania materiałów MPS w m. Wałcz
Dodano: 2020-03-23 - Wykonanie ogrodzenia terenu przy ul. Niepodległości 35 w Międzyzdrojach - III postępowanie
Dodano: 2019-09-05 - Wykonanie ogrodzenia terenu przy ul. Niepodległości 35 w Międzyzdrojach - II postępowanie
Dodano: 2019-08-08 - Wykonanie ogrodzenia terenu przy ul. Niepodległości 35 w Międzyzdrojach
Dodano: 2019-07-18 - Roboty konserwacyjne ogrodzenia obozowiska Ziemsko
Dodano: 2019-04-16 - Wymiana ogrodzenia ul. Ciasna 7 Wałcz Znak postępowania 525/2018
Dodano: 2018-07-04 - REMONT OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO KOMPLEKSU – ETAP I, UL. NARUTOWICZA 10A, 70-231 SZCZECIN
Dodano: 2018-07-03 - Roboty remontowe ogrodzenia przy budynku nr 82 w Konotopie
Dodano: 2017-11-14