Przetargi.pl
Remont ogrodzenia parku sprzętu Plutonu Obsługi Lotniska W Siemirowicach

17 Terenowy Oddział Lotniskowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-240 Gdańsk, ul. Konopnickiej 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 348 3403 , fax. 58 3483404
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
    ul. Konopnickiej 13 13
    80-240 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 348 3403, fax. 58 3483404
    REGON: 19013195000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna podległa Mimistrowi Obrony Narodowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ogrodzenia parku sprzętu Plutonu Obsługi Lotniska W Siemirowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia parku sprzętu Plutonu Obsługi Lotniska w Siemirowicach. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki ocynkowanej montowanej na słupkach betonowych wraz z cokolikami; 2) Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych o wysokości 2,20 m nad terenem + 0,17 m zagłębione w gruncie i długości ogrodzenia całkowitego (bez bram i furtek) ok. 463, 00 m; 3) Wykonanie 1 (jednej) bramy rozwieranej dwuskrzydłowej o wysokości 2,2 m i szerokości 9,0 m; 4) Wykonanie 1 (jednej) bramy rozwieranej dwuskrzydłowej o wysokości 2,2 m i szerokości 6,3 m; 5) Wykonanie 1 (jednej) furtki jednoskrzydłowej o wysokości 2,2 m i szerokości 1,2 m. UWAGA 1: Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest obowiązany wykorzystać materiały Zamawiającego, przeznaczone do wbudowania, znajdujące się w depozycie Jednostki Wojskowej 4651 Gdynia Babie Doły. Wykonawca jest obowiązany odebrać protokolarnie z depozytu i dostarczyć na miejsce wbudowania materiały niezbędne do realizacji przedmiotu w ilościach szacunkowych: - słupki przelotowe 60 x 40x 3 - 134 szt., - słupki startowe 60 x 40 x 3 - 4 szt., - słupki wspornikowe 60 x 40 x 3 - 13 szt., - słupki narożne 60 x 60 x 3 - 9 szt., - drut naciągowy 3,2/3,7 102 mb niebieski - 27,41 op., - siatka ogrodzeniowa ślimakowa z drutu ocynkowanego powlekana PCV 3,7 i oczkach 45 x 45 - 463 m, - uchwyt naciągowy do drutu naciągowego - 120 szt. Wbudowane materiały Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest rozliczyć Protokołem wbudowania. Całość przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać z materiałów Zamawiającego, w przypadku braku odpowiedniej ilości materiałów Wykonawca ma obowiązek zapewnić je we własnym zakresie (materiały muszą być zgodne z opisem technicznym - Rozdział 29 SIWZ), jak również pozostałe materiały potrzebne do realizacji zamówienia, a którymi nie dysponuje Zamawiający. Koszt transportu ująć w kosztach pośrednich zamówienia. UWAGA 2: W pozycjach TCJ obejmujących wbudowanie materiałów Zamawiającego wymienionych w UWADZE 1, Wykonawca nie uwzględnia cen poszczególnych materiałów, jedynie koszty robocizny. UWAGA 3: Wykonawca wykona projekt montażowy bram i przedstawi przed wykonaniem do zatwierdzenia Zamawiającemu. 2.Wykonawca w cenie uwzględni bieżącą obsługę geodezyjną oraz opracowanie szkicu powykonawczego obrazującego ilość wykonanego ogrodzenia. 3. Określenie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem § 11 umowy, zawierają: 1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Tabelą Ceny Jednostkowej. 2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( STWiOR). Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu prawidłowego przygotowania oferty. Precyzyjne miejsce wykonania robót zostanie wskazane przez Użytkownika podczas wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach