13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
- Data zamieszczenia: 2021-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
REGON: 34090727700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Anny Walentynowicz 6 w Grudziądzu - sprawa numer: 84/2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
►1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Anny Walentynowicz 6 w Grudziądzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze – ogrodzenie tymczasowe, wycinka drzew, obsługę geodezyjną; rozbiórkę istniejącego ogrodzenia murowanego z siatką w ramkach; rozbiórkę istniejących bram wjazdowych i furtek wejściowych; wymurowanie słupków ogrodzeniowych i cokołu z cegły klinkierowej wraz z montażem stalowych elementów ażurowych w kolorze czarnym; montaż bram wjazdowych i furtek wejściowych; montaż ogrodzenia z siatki w ramkach na słupkach stalowych osadzonych w gruncie – kolor czarny; odtworzenie nawierzchni drogowych i chodnikowych; wywóz i utylizację odpadów budowlanych oraz wywóz złomu. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w oświetlenie, znaki ostrzegawcze i zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wygrodzenie terenu robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. ►2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (w tym przedmiar robót) oraz ogólne warunki umowy. ►2. Obiekt, w zakresie którego będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku. ► 3. Wykonawca jest zobowiązany do: ►1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt), ► 2) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z kompleksu wojskowego i przebywającym na terenie realizacji robót ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym, ►3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z kompleksu wojskowego, na którym realizowane będą roboty przez pracowników, żołnierzy i interesantów jednostki wojskowej,► 4) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu. ►Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. ►4. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. ►5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. ►6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. ►7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. ►8. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Zamawiającego oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. ►9. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. ►10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2020 r., poz. 797 z późn.zm.). oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 r., poz. 797 z późn.zm.). W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. ►11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco ilość kg złomu stalowego x 0,53 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim). ►12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte umową w zw. z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę wszystkie osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. ►13. Zakazuje się dokonywania podczas wizji lokalnej, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu „Dron”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dworu w Zakrzewie.
Dodano: 2024-04-17 - Remont części budynku nr 16 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr 56/2023
Dodano: 2023-12-21 - Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 49/2023
Dodano: 2023-12-21 - Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 49/2023
Dodano: 2023-12-21 - Remont pomieszczeń w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 87/2023
Dodano: 2023-11-09 - Remont pozostałej części nawierzchni placu manewrowego w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 16 w Grudziądzu - sprawa nr 88/2023
Dodano: 2023-11-09 - Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu – sprawa numer 103/2023
Dodano: 2023-11-06 - Remont dachu na podstawie projektu technicznego pn. „wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę pokrycia dachowego – budynek nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu
Dodano: 2023-10-20 - Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 49/2023
Dodano: 2023-07-19 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Brzuze
Dodano: 2023-06-05