Przetargi.pl
Remont ogrodzenia budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego przy ul. Plebiscytowej 5 w Opolu, nr sprawy: ZP-AN-36/12

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ogrodzenia budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego przy ul. Plebiscytowej 5 w Opolu, nr sprawy: ZP-AN-36/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac remontowych II etapu obejmuje w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze, zabezpieczające (np. tymczasowe ogrodzenie) i owarzyszące oraz porządkowe; 2) Czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie metalowych elementów ogrodzenia; 3) Wykonanie koniecznych robót rozbiórkowych murowanych i betonowych elementów ogrodzenia; 4) Wykonanie niezbędnych robót ziemnych, betonowych oraz izolacyjnych; 5) Wykonanie zasadniczych robót czyszczenia, uzupełniania i konserwacji ogrodzenia zgodnie z projektem remontu elewacji i ogrodzenia wraz z odtworzeniem na nowo wybranych jego fragmentów; 6) Wykonanie i montaż niezbędnych obróbek blacharskich; 7) Dostawa i montaż nowych elementów metalowych ogrodzenia; 8) Montaż na ogrodzeniu elementów i urządzeń uprzednio zdemontowanych; 9) Realizacja wszelkich prac i czynności związanych z zajęciem terenów sąsiednich; 10) Wykonanie wymaganej budowlanej i konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej w zakresie opisanym dokumentacją Remont elewacji budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego przy ulicy Plebiscytowej 5 w Opolu wraz z remontem ogrodzenia, przedmiarami robót, bieżącymi ustaleniami z Zamawiającym oraz Opolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz niezbędnym do uzyskania optymalnego efektu użytkowego i wizualnego ogrodzenia, jak też uzyskania pozytywnego stanowiska stosownych organów administracji architektoniczno-budowlanej. 2. Prace objęte przedmiotowym zamówieniem muszą być zgodne z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa oraz wymaganiami zawartymi w opracowaniu projektowym pod nazwą Remont elewacji budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego przy ulicy Plebiscytowej 5 w Opolu wraz z remontem ogrodzenia 3. W szczególności Wykonawca winien dysponować taką ilością pracowników, która umożliwiałaby w określonym umową terminie dobre jakościowo wykonywanie robót remontowo-budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 4. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach i jakości. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust. 1-3 art. 30 ustawy Pzp. 6. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo lub równoważne albo inne słowo o takim znaczeniu, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku przepisania przez Wykonawcę do kosztorysu ofertowego nazwy konkretnego asortymentu wraz ze sformułowaniem lub równoważne lub innym słowem o takim znaczeniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. W przypadku braku wpisania nazwy asortymentu Zamawiający uzna, że zaoferowano asortyment określony w przedmiarze i Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych. 8. Wymagany okres gwarancji: to 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, chyba, że udzielona przez producentów materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad oraz wymiany zamontowanych instalacji i urządzeń, w których stwierdzono wady, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem niewłaściwej eksploatacji, w terminie ustalonym przez Zamawiającego - uwzględniającym możliwości techniczne i organizacyjne Wykonawcy. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do: - przygotowania i przedstawienia do zatwierdzenia przez Zamawiającego i Inwestora Zastępczego w ciągu 10 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, sporządzonego z dokładnością do jednego tygodnia; - ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej Generalnego Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Kopię opłaconej aktualnej polisy wraz z dowodem opłacenia składki Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu protokolarnego przekazania terenu robót. W przypadku płatności w ratach, dowód opłacenia składki należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dacie płatności kolejnej raty. 10. W przypadku zagrożenia terminów realizacji zamówienia wynikających z harmonogramu rzeczowo- finansowego, Wykonawca zobowiązany jest realizować prace w niedziele i święta (w ramach wynagrodzenia wynikającego z jego Oferty). 11. Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SIWZ. Zamawiający sporządzi informacje zawierającą zgłoszone na zebraniu zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ oraz odpowiedzi na nie bez wskazywania źródeł zapytań. Informacje z zebrania Zamawiający doręczy niezwłocznie Wykonawcom, którym przekazano SIWZ. Informację o terminie zebrania i informację z zebrania Zamawiający zamieści także na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ. Podczas zebrania Wykonawców zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie obiektu. 12. Dokumentacja budowlana jest chroniona prawem autorskim i nie może być wykorzystana w innym celu niż przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach