Przetargi.pl
Remont odcinków dróg wewnętrznych we wsiach Firlus i Storlus.

Gmina Papowo Biskupie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-221 Papowo Biskupie, Papowo Biskupie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 768 101, , fax. 566 768 101
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Papowo Biskupie
    Papowo Biskupie 128
    86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 768 101, , fax. 566 768 101
    REGON: 87111852000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinków dróg wewnętrznych we wsiach Firlus i Storlus.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Część I - Remont odcinków drogi wewnętrznej dz. nr 82/1 i 106 w m. Firlus. Zakres robót drogowych na odcinku objętym opracowaniem przedstawia się następująco: • Łączna długość drogi do remontu – 0,310 km; • Szerokość nawierzchni drogi do remontu – 3,0 m; • Powierzchnia nawierzchni drogi – 930,00m2; • Powierzchnia zjazdów – 115,32m2; • Powierzchnia poboczy – 434,00m2 Projektowane do remontu odcinki drogi gminnej-wewnętrznej w m. Firlus o w dwóch odcinkach o łącznej długości 0,310 km, znajdują się na działkach o nr geod. 82/1 i 106. W projekcie remontu drogi przyjęto rozwiązania dla ruchu lokalnego o małym natężeniu tj dla kat. ruchu KR-1: • Prędkość projektowa V =30km/h; • Szerokość jezdni - 3,0m; • Pochylenie poprzeczne jezdni – na prostych - daszkowe i=2,5%; • Pochylenie poprzeczne jezdni – na łukach - jednostronne i=3%; • Pobocza umocnione tłuczniem kamiennym - 2x0,7 m o spadku i =6% PODBUDOWA -Warstwa odsączająca z piasku o grubości po zagęszczeniu 10cm; -Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego wg normy PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” o grubości warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 15cm. o granulacji 31,5÷63mm; -Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego wg normy PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” o grubości warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 10cm. o granulacji 0÷31,5mm; NAWIERZCHNIA -warstwa profilowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 11W w ilości 3,0 cm ; -górna warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 8S o grubości 3cm; ZJAZDY -Warstwa odsączająca z piasku o grubości po zagęszczeniu 10cm; -Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego wg normy PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” o grubości warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 15cm. o granulacji 31,5÷63mm; -Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego wg normy PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” o grubości warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 10cm. o granulacji 0÷31,5mm; -warstwa profilowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 11W w ilości 3,0 cm ; -górna warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 8S o grubości 3cm; POBOCZA Obustronne o szerokości 2x 0,7m o spadkach poprzecznych 6%, wykonane z tłucznia kamiennego łamanego frakcji 0/31,5mm o grubości w-wy po zagęszczeniu mechanicznym - 15,0cm. ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie drogi gminnej poprzez spadki podłużne, poprzeczne jezdni i poboczy umożliwią odpływ wód opadowych. Z uwagi na małą szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających nie przewiduje się wykonania rowów przydrożnych. Uzgodnienia robocze z Inwestorem remontu nie przewidują wykonania dodatkowych robót odwodnieniowych. OZNAKOWANIE PIONOWE Na projektowanym do remontu odcinku drogi należy ustawić: - na połączeniu odc. A i B ustawić znaki ostrzegawcze A-5 – szt. 3. - na końcu odc.B – przestawić znak A-30 z tabliczką „zmiana nawierzchni”; Lokalizację znaku pokazano na planie sytuacyjnym. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I ZIEMNE. Robót rozbiórkowych się nie przewiduje. Roboty ziemne zostaną ograniczone do wykonania koryta pod w-wy konstrukcyjne drogi i pod zjazdami do posesji oraz zdjęcia warstwy humusu pod projektowane pobocza. Inwestor we własnym zakresie ustali miejsce wywozu nadmiaru mas ziemnych i humusu. Dopuszcza się wykorzystanie zebranego humusu do zabezpieczenia poboczy przed obsypywaniem. Inspektor nadzoru podejmie decyzję, czy pozyskany materiał nadaje się do wbudowania. 2.2.Część II - Remont odcinków drogi wewnętrznej dz. nr 19 i 112 w m. Storlus. Zakres robót drogowych na odcinku objętym opracowaniem przedstawia się następująco: • Łączna długość drogi do remontu – 0,234 km; • Szerokość nawierzchni drogi do remontu – 3,0 m; • Powierzchnia nawierzchni drogi – 702,00m2; • Powierzchnia zjazdów – 11,00m2; • Powierzchnia poboczy – 327,60m2 Projektowany do remontu odcinek drogi wewnętrznej w m. Storlus o łącznej długości 0,234 km, znajduje się na działkach o nr geod. 19 i 112 w obrębie Storlus. W projekcie remontu drogi przyjęto rozwiązania dla ruchu lokalnego o małym natężeniu tj dla kat. ruchu KR-1: • Prędkość projektowa V =30km/h; • Szerokość jezdni - 3,0m; • Pochylenie poprzeczne jezdni – na prostych - daszkowe i=2,5%; • Pobocza umocnione tłuczniem kamiennym - 2x 0,70m o spadku i =6% PODBUDOWA -Istniejąca podbudowa z tłucznia kamiennego o średniej grubości 10cm; -Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego wg normy PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” o grubości warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 10cm. o granulacji 0÷31,5mm; NAWIERZCHNIA -warstwa profilowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 11W w ilości 3,0 cm ; -górna warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 8S o grubości 3cm; ZJAZDY -Warstwa odsączająca z piasku o grubości po zagęszczeniu 10cm; -Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego wg normy PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” o grubości warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 15cm. o granulacji 31,5÷63mm; -Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego wg normy PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” o grubości warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 10cm. o granulacji 0÷31,5mm; -warstwa profilowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 11W w ilości 3,0 cm ; -górna warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 8S o grubości 3cm; POBOCZA Obustronne o szerokości 2x 0,7m o spadkach poprzecznych 6%, wykonane z tłucznia kamiennego łamanego frakcji 0/31,5mm o grubości w-wy po zagęszczeniu mechanicznym - 15,0cm. Od strony przyległego do drogi terenu, nowo uformowane pobocza, należy zabezpieczyć, poprzez obsypanie ich warstwą ziemi urodzajnej. ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie drogi gminnej poprzez spadki podłużne, poprzeczne jezdni i poboczy umożliwią odpływ wód opadowych. Z uwagi na małą szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających nie przewiduje się wykonania rowów przydrożnych. Uzgodnienia robocze z Inwestorem remontu nie przewidują wykonania dodatkowych robót odwodnieniowych. OZNAKOWANIE PIONOWE Na projektowanym do remontu odcinku drogi należy ustawić: - na włączeniu do drogi gminnej nr 060609C Papowo Biskupie – Storlus, pod istniejącym znakiem A-7, należy podwiesić tabliczkę wskazującą przebieg drogi z pierwszeństwem T-6. - na początku i końcu odcinka projektuje się ustawienie znaków B-43 i B-44 (30) „strefa ograniczonej prędkości”; Lokalizację znaków pokazano na planie sytuacyjnym. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I ZIEMNE. Robót rozbiórkowych się nie przewiduje. Roboty ziemne zostaną ograniczone do wykonania koryta pod w-wy konstrukcyjne drogi i pod zjazdami do posesji oraz zdjęcia warstwy humusu pod projektowane pobocza. Inwestor we własnym zakresie ustali miejsce wywozu nadmiaru mas ziemnych i humusu. Dopuszcza się wykorzystanie zebranego humusu do zabezpieczenia poboczy przed obsypywaniem. Inspektor nadzoru podejmie decyzję, czy pozyskany materiał nadaje się do wbudowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I część-4000.00 PLN II część -1500.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie innego podmiotu/ów/, jeśli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów- zał. nr 7 do SIWZ. 2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- zał.nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach