Przetargi.pl
Remont odcinków dróg gminnych, z podziałem na 2 części: Cz. 1 - Remont odcinka drogi gminnej 431710S – ul. Dworcowej w Pogórzu, Cz. 2 - Remont odcinka drogi gminnej 431305S – ul. Dolny Bór w Kowalach

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
    ul. Mickiewicza 14
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    REGON: 241380964
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinków dróg gminnych, z podziałem na 2 części: Cz. 1 - Remont odcinka drogi gminnej 431710S – ul. Dworcowej w Pogórzu, Cz. 2 - Remont odcinka drogi gminnej 431305S – ul. Dolny Bór w Kowalach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont odcinków dróg gminnych w miejscowościach Pogórze i Kowale , z podziałem na 2 części:Część 1 - Remont odcinka drogi gminnej 431710S – ul. Dworcowej w Pogórzu.Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych, w tym w szczególności:1) ścinanie poboczy wraz z zagospodarowaniem urobku,2) korekcyjne (miejscowe) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni,3) lokalnie ( w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia remontu potrzeb) remont / uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego,4) oczyszczenie istniejących warstw bitumicznych,5) skropienie warstw bitumicznych emulsja asfaltową,6) wykonanie warstwy wyrównawczej i wiążącej z betonu asfaltowego, 7) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,8) odtworzenie poboczy z kruszywa kamiennego,9) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7.05.2021 (Dz. U. z 2021 r. poz. 953) i z 20.12.2021 r. Dz.U.2021 poz. 2506.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w załącznikach od 7 do 9 do SWZ.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy.Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 60 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 96 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXVIII SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby w ramach realizacji umowy, przez cały okres trwania realizacji zamówienia, czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest remont odcinków dróg gminnych w miejscowościach Pogórze i Kowale , z podziałem na 2 części:Część 2 - Remont odcinka drogi gminnej 431305S – ul. Dolny Bór w KowalachZakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych, w tym w szczególności:1) ścinanie poboczy wraz z zagospodarowaniem urobku,2) korekcyjne (miejscowe) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni,3) lokalnie ( w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia remontu potrzeb) remont / uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego,4) oczyszczenie istniejących warstw bitumicznych,5) skropienie warstw bitumicznych emulsja asfaltową,6) wykonanie warstwy wyrównawczej i wiążącej z betonu asfaltowego, 7) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,8) odtworzenie poboczy z kruszywa kamiennego,9) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7.05.2021 (Dz. U. z 2021 r. poz. 953) i z 20.12.2021 r. Dz.U.2021 poz. 2506.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w załącznikach od 7 do 9 do SWZ.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy.Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 60 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 96 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXVIII SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby w ramach realizacji umowy, przez cały okres trwania realizacji zamówienia, czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył), co najmniej dwie roboty budowlane,w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi publicznej, o wartości nie mniejszej, niż:- dla części nr 1 – 400 000,00 zł brutto każda robota budowlana,- dla części nr 2 – 400 000,00 zł brutto każda robota budowlana. Pojęcie budowa, przebudowa, remont należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.). Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie, tj. kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) tj. osobą/osobami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach