Przetargi.pl
Remont obszaru wejścia do osiedla A od strony ulicy Burschego w Tychach

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 032 2277008
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 032 2277008
    REGON: 00016634400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obszaru wejścia do osiedla A od strony ulicy Burschego w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. DZIAŁ OGÓLNY 1. Inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl 2. Tymczasowe zaplecze wykonawcy oraz montaż i demontaż oznakowania robót - 1 kpl II. SCHODY GŁÓWNE 1. Demontaż istniejących schodów z odwozem gruzu i utylizacją - 13,73 m3 - krawężniki 15x30 cm - 102,00 m, - spoczniki z płyt bet. 50x50x7 cm - 130,52 m2 2. Ręczne wykonanie koryta pod schody (krawędzie 40 cm, spoczniki 28 cm) - 142,60 m2 (wraz z odwozem ziemi i utylizacją - 47,06 m3) 3. Wykonanie warstwy odcinającej grubości 5 cm - 142,60 m2 4. Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego dolomitowego - 142,60 m2 - spoczniki w ilości 83,16 m2 - 15+5 cm (tłuczeń + kliniec) - krawędzie i podjazdy w ilości 59,44 m2 - 15+15 cm (tłuczeń + kliniec) 5. Wykonanie schodów: - krawędzie z płyt 40x100x15 cm (typu Brukbet Trawertyn - krem prowansalli) - 75,60 m - spoczniki z kostki brukowej - 83,16 m2 - podjazdy z płyt 40x100x15 cm (typu Brukbet Trawertyn - krem prowansalli) - 30,80 m2 III. SCHODY OD UL. BURSCHEGO 1. Demontaż istniejących schodów z odwozem gruzu i utylizacją - 1,43 m3 - krawężniki 15x30 cm - 15,00 m, - spoczniki z płyt bet. 50x50x7 cm - 10,79 m2 2. Ręczne wykonanie koryta pod schody (krawędzie - 40 cm, spoczniki - 28 cm, logo - 10 cm) - 56,00 m2 (wraz z odwozem ziemi i utylizacją - 8,59 m3) 3. Wykonanie warstwy odcinającej grubości 5 cm - 14,54 m2 4. Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego dolomitowego - 14,54 m2 - spoczniki w ilości 4,50 m2 - 15+5 cm (tłuczeń + kliniec) - krawędzie i podjazdy w ilości 10,04 m2 - 15+15 cm (tłuczeń + kliniec) 5. Wykonanie schodów: - krawędzie z płyt 40x100x15 cm (typu Brukbet Trawertyn - krem prowansalli) - 15,30 m - spoczniki z kostki brukowej (typu Libet Via Castello-pastello gr.7 cm) - 4,50 m2 - podjazdy z płyt 40x100x15 cm (typu Brukbet Trawertyn - krem prowansalli) - 3,92 m2 IV. CHODNIKI I PLACE 1. Roboty rozbiórkowe z odwozem gruzu i utylizacją - 27,18 m3 - obrzeża 8x30 cm - 56,5 m - płyty chodnikowe bet. 50x50x7 cm - 309,66 m, - podbudowa betonowa gr. 10 cm pod Logo - 41,46 m2 2. Wykonanie koryta głębokości 28 cm - 309,66 m2 (wraz z odwozem i utylizacja - 86,7 m3) (mechanicznie - 70 %, ręcznie - 30 %) 3. Wykonanie warstwy odcinającej grubości 5 cm (mechan.- 70 %, ręcznie - 30 %) - 309,66 m2 4. Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego dolomitowego gr.15 cm - warstwa dolna (mechanicznie 70 %, ręcznie 30 %) - 309,66 m2 5. Wykonanie warstwy górnej podbudowy grubości 5 cm - 351,12 m2 - chodniki i place w ilości - 309,66 m2 - logo w ilości - 41,46 m2 6. Wykonanie nawierzchni chodników i placy - Typu Libet Colormix 7 cm Via Castello, kolor pastello - 233,28 m2 - Typu Libet Colormix 7 cm Via Castello, kolory jesieni - pasy - 76,38 m2 - Typu Libet Colormix 7 cm Via Castello, kolor magma - LOGO - 41,74 m2 - obrzeże - palisada 12,4x20 cm typu Libet KRAVENTO GRANDE Colormix - 64,70 m V. ELEMENTYY MAŁEJ ARCHITEKTURY 1. Wykopy fundamentowe (murki) z odwozem i utylizacją - 2,52 m3 2. Ławy fundamentowe betonowe murku szer.0,8 m - 2,52 m3 3. Uzupełnienie ścian lub zapełnienie cegłami otworów - 3,12 m3 4. Fundament z cegieł na zaprawie cementowej - 1,92 m3 5. Obłożenie ścianek murku płytami z łamanego piaskowca breneńskiego gr. 4 cm - 10,92 m2 6. Ułożenie czap na murku z ciętych bloków piaskowca breneńskiego 10x 40 cm - 60,00 m 7. Piaskowanie i impregnacja hydrofobowa murku - 80,34 m2 8. Rozścielenie ziemi urodzajnej gr. 10 cm i wykonanie trawników dywanowych - 37,75 m2 9. Przesadzenie drzew - 10,00 szt 10. Montaż ławek ogrodowych typu Trapp wraz z fundamentami - 6,00 szt VI. OŚWIETLENIE TERENU LATARNI 1. Montaż latarni oświetleniowej typu TRAPP 120 wraz z oprawą THL-141 70 W, fundamentem prefabrykowanym, oprawami i przewodami do opraw - 6,00 kpl 2. Ułożenie kabli YAKI 4x16 mm z wykopaniem rowu, nasypaniem w-wy piasku i zasypaniem rowów - 118,00 m 3. Wykonanie przewiertu pod ulicą jedną rurą o średnicy 75 mm - 1,00 szt 4. Ułożenie rur ochronnych z PCW w wykopie o średnicy AR-40 - 26,00 m 5. Wciąganie kabla YAKI 4x16 mm do rur i słupów z obróbką końców - 47,00 m 6. Wciąganie kabla YKY 3x4 mm do rur i słupów z obróbką końców - 10,00 m 7. Montaż rozdzielni RW 1x6 - 1,00 kpl 8. Montaż przewodów do lampy oraz elementów oświetlenia lampy górniczej - 1,00 kpl 9. Pomiar linii kablowych do 1 kV 4- żyłowej i sprawdzenie obwodów instalacji - 7,00 odc 10. Pomiar zerowania instalacji ochronnej - 7,00 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a). udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie placu lub chodnika w technologii kostki brukowej o wartości co najmniej 150.000,00 zł netto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. - co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności zwianych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzka Komendę Policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego. Osoby odpowiedzialne za realizację ww. funkcji winny posiadać stosowne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w ww. zakresie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. c) wykazanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jn., którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - koparko-ładowarka - 1 szt. - zagęszczarka - 1 szt. - młot pneumatyczny lub spalinowy - 1 szt. - piła do ciecia - 1 szt. - płyta wibracyjna - 2 szt. - samochód dostawczy - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. b) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). wykaz wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. b). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB wraz z załączeniem kopii uprawnień zawodowych i zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby oraz kopii zaświadczeń o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności zwianych z kierowaniem ruchem drogowym. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - tj. zał. WYKAZ NARZĘDZI I URZADZEŃ. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach