Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-633 Kraków, ul. Walerego Sławka 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 616-64-40 , fax. 0-12 616-64-00
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
ul. Walerego Sławka 10 10
30-633 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 616-64-40, fax. 0-12 616-64-00
REGON: 12077665000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zis.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont obiektu WOPR-ówki na terenie przystani jachtowej nad Wisłą w Krakowie - dostawa wyposażenia. Numer sprawy 7-XI-2009-ZIS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do WOPR-ówki Yacht Klubu Polskiego w Krakowie. 2) Zamówienie należy wykonać zgodnie wykazem wyposażenia stanowiącym zał. Nr 5 do SIWZ 3) Na przedmiotowe dostawy Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24 miesiące gwarancji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 upzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 upzp, a w szczególności wykażą, że: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizowali dostawę mebli na łączną kwotę co najmniej 15.000 złotych brutto; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ oraz w punkcie poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 w związku z art. 44 upzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4; d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1; 2) wypełniony wykaz wyposażenia - wg zał. Nr 5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zis.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa istniejącego przedszkola w Bieczu o część żłobkową z dwoma oddziałami i niezbędnym zapleczem oraz całorocznym krytym placem zabaw - bawialnią w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do 3 lat MALUCH - edycja 2016, dostawa wyposażenia żłobka
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urn wyborczych z poliwęglanu litego dla Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Lądowej
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie, dostawa i montaż wraz z rozmieszczeniem specjalistycznych szaf magazynowych do przechowywania obiektów tekstylnych ze zbiorów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2015-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla potrzeb Oddziału ZUS w Tarnowie
Dodano: 2015-11-13 - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i punktu zbiorczego bielizny czystej i brudnej wraz z pierwszym wyposażeniem - II etap. Zakup pierwszego wyposażenia.
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2015-10-06 - Wykonanie, dostawa i montaż wraz z rozmieszczeniem specjalistycznych szaf magazynowych na walizy poobozowe w ramach zadania - Modernizacja magazynów na walizy, będącego częścią projektu pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu - dziewięć zadań na lata 2012-2015 współfinansowanego z grantu bezpośredniego Komisji Europejskiej w ramach programu Europa dla Obywateli
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.4.2015
Dodano: 2015-07-23