Przetargi.pl
Remont obiektu Domu Studenta PWSZ w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektu Domu Studenta PWSZ w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na: Remoncie obiektu Domu Studenta PWSZ w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6. Zakres zadania polega na położeniu jednej warstwy papy termozgrzewalnej na dachu obiektu, wykonaniu robót remontowo malarskich wewnątrz pomieszczeń oraz wymianie okien. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000 -9 roboty budowlane 45400000 -1 roboty wykończeniowe Szczegółowy opis prac: a) dach: ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej na powierzchni 832m2, Remont dachu polega na ułożeniu jednej warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia na osnowie nowej generacji - włóknina poliestrowa z włókien ciągnionych, dodatkowo kalandrowanych (walcowanych) SBS grubości 5,6 mm. Podłoże na którym przewidziano ułożenie papy jest to istniejąca papa termozgrzewalna ułożona na warstwie styropianu. Przed ułożeniem papy należy staranie oczyścić i zamieść stare podłoże papowe i wyrównać, aby zachować prawidłowy spadek połaci i umożliwić bezproblemowe odprowadzenie wody opadowej. Następnie zagruntować podłoże podkładem gruntującym Simplast Primer SBS Szybki Grunt, który zwiększy siłę przyczepności papy. Do obróbki kominów i ogniomurów użyć listew kominowych aluminiowych. b) malowanie emulsyjne ścian i sufitów w mieszkaniu służbowym, Malowanie pomieszczeń wykonać techniką emulsyjną w kolorze istniejącym. c) wymiana trzech okien i dwóch szyb. Wymiana okien polega na demontażu trzech istniejących ram okiennych i zamontowaniu nowych. Do wykonania okien należy użyć pięciokomorowego profilu ramowego oraz szyby zespolonej. Parametry efektywności energetycznej nie większe niż U= 1,1 W/m2K. Kolor profilu biały. Szybę przeznaczoną do wymiany o wym. 100x200cm wykonać jako bezpieczną, w klasie P2 grubość szyby zespolonej dostosować do istniejącego profilu okiennego. Drugą szybę wykonać jako szybę zespoloną jednokomorową, zwykłe szkło budowlane. Uwaga: Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja lokalna. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy. Załączone przedmiary robót, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ - mają jedynie charakter informacyjny, i nie są obligatoryjne dla wykonawcy, mogą być traktowane tylko jako pomocnicze do przygotowania oferty cenowej. Oznacza to, że wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na te roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zaleca się by wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót. UWAGA Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac znajduje się w Przedmiarze robót i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią Załącznik Nr 7 i 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Na wykonane roboty budowlane wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy, przy czym gwarancja na papę zgodna z gwarancją producenta papy, jednak nie mniejsza niż 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach