Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych w Naruszewie

Gmina Naruszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-152 Naruszewo, Naruszewo 19A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 663 10 51 , fax. 23 663 10 51 wew. 34
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Naruszewo
    Naruszewo 19A 19A
    09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34
    REGON: 13037827800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych w Naruszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Lokalizacja. Przedmiotowe boiska zlokalizowane będą na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 129, położonej w obrębie Naruszewo, jednostka ewidencyjna Naruszewo. Teren stanowi własność Gminy Naruszewo i pozostaje w użytkowaniu Zespołu Szkół w Naruszewie. Teren, na którym zaprojektowane są obiekty sportowe jest: a) lekko nachylony ze spadkiem w kierunku południowym, b) ograniczony od strony północnej drogą lokalną o nawierzchni asfaltowej; od strony południowej budynkami szkolnymi i gminnymi; od strony wschodniej budynkami zabudowy jednorodzinnej za ogrodzeniem z siatki i z płyt prefabrykowanych betonowych; od strony zachodniej znajdują się budynki szkolne (od tej strony działka ma dojazd i dojście piesze); c) działka jest ogrodzona siatką na słupkach stalowych. 2. Przedmiot i zakres inwestycji. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę zespołu boisk sportowych i urządzeń lekkoatletycznych: 1) Boisko do piłki nożnej: a) powierzchnia 1 860, 0 m2, pole gry o wymiarach 56 m x 26 m, strefa ochronna ze wszystkich stron - wzdłuż boków 2 m, za bramkami 3 m, b) przepuszczalna podbudowa z kruszyw, c) nawierzchnia z trawy syntetycznej (trawa tkana układana na podkładzie elastycznym o wys. min. 40 mm spełniająca wymagania FIFA Quality Concept for Football Turf; wypełnienie: SBR - jego rodzaj oraz grubość zgodnie z wynikami Raportu z Badań), d) wyposażenie: dwie bramki stalowe osadzone w tulejach (5 m x 2 m), siatki do bramek z łapaczami (2 szt.). 2) Boisko wielofunkcyjne (boisko do siatkówki i koszykówki): a) powierzchnia 613, 11 m2, b) wymiary boiska 15, 10 m x 28, 10 m z wybiegami po 2 m z każdej strony, c) przepuszczalna podbudowa z kruszyw, d) nawierzchnia poliuretanowa syntetyczna z technologią wykonania typu NATRYSK (warstwa stabilizująca typu ET ok. 35 mm, warstwa granulatu gumowego 10 - 11 mm, natrysk 2 - 3 mm), e) boisko do siatkówki - jest prostokątem o wymiarach 18 m x 9 m otoczonym strefą wolną; oś linii środkowej, znajdująca się pod siatką pomiędzy liniami bocznymi, dzieli boisko na dwa równe pola o wymiarach 9 m x 9 m każde, - wyposażenie: słupki do siatkówki profesjonalne wielofunkcyjne, siatka turniejowa z anteną, osłony do słupków, stanowisko sędziowskie, tuleje do mocowania słupków w podłożu (para) (1 kpl). f) boisko do koszykówki - wymiary 28 m x 15 m. - wyposażenie: zestaw do koszykówki na zewnątrz cynkowany, dwusłupowy (fundament 80 cm x 80 cm x 80 cm), wysięg 1, 60 m; tablica epoksydowa 105 x 180 cm, obręcz cynkowana z siateczką łańcuchową; mechanizm regulacji wysokości (1 kpl). 3) Bieżnia czterotorowa prosta: a) powierzchnia 567, 00 m2, b) bieżnia prosta do rozgrywania biegów na 100 m wraz z niezbędnymi dodatkami na bloki startowe i na wyhamowanie, c) szerokość każdego toru 122 cm, d) nawierzchnia poliuretanowa typu natrysk. 4) Skocznia do skoku w dal z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej: a) powierzchnia 3, 84 m2, b) skocznia składa się z rozbieżni o długości ok. 30 m (rozbieg jest wspólny z rozbiegiem do skoku wzwyż), miejsca odbicia (progu) i zeskoczni (dół z piaskiem obramowany krawężnikami elastycznymi; wokół zeskoczni zaprojektowano łapacze piasku o szerokości 50 cm; grubość warstwy piasku w zeskoczni min. 30 cm), nawierzchnia rozbiegu poliuretanowa, taka jak na bieżni; w miejscach pomiędzy belkami odbicia i zeskocznią nawierzchnia pogrubiona do 20 mm; w celu wydzielenia rozbiegu do skoku w dal należy namalować jego linie boczne, c) wyposażenie: kompletne belki do odbicia (belka, skrzynia i pokrywa do skrzyni), łapacze piasku 100 cm x 50 cm x 14 cm. 5) Skocznia do skoku wzwyż z rozbiegiem: a) powierzchnia 377, 14 m2, b) promień rozbiegu 15 m, nawierzchnia poliuretanowa, na ostatnich 3 m rozbiegu łącznie z miejscem odbicia, nawierzchnia powinna być pogrubiona do 20 mm, zeskok ma wymiary 6 m x 4 m, c) wyposażenie: stojak do skoku wzwyż, poprzeczka z włókna szklanego, zeskok do skoku wzwyż 300 cm x 200 cm x 70 cm. 6) Stanowisko do rzutu kulą z sektorem rzutów o nawierzchni z mączki ceglanej: a) powierzchnia 120, 00 m2. 7) Trybuny na 270 miejsc: a) powierzchnia 283, 00 m2, b) sposób kotwienia siedziska min. 3 śruby, c) siedziska wandaloodoprne, d) przed wykonaniem trybuny należy przedstawić Zamawiającemu projekt konstrukcji trybun. 8) Piłkochwyty wys. 6 m: należy wykonać zgodnie z rysunkiem; sposób kotwienia kotary - linka na dole piłkochwytu; w kilku miejscach mocowany do podłoża. 9) Drenaż pod powierzchnią boisk z odprowadzeniem wody do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej, odprowadzenie wód opadowych z terenów utwardzonych na powierzchnię biologicznie czynną. 10) Utwardzenie terenu z kostki brukowej: a) ciąg pieszo - jezdny pow. 178, 00 m2, b) ciągi piesze pow. 98, 25 m2. 11) Ogrodzenie boisk z siatki na słupkach stalowych o wys. 4 m (słupki malowane proszkowo, siatka stalowa, ocynkowana, powlekana). 12) Uzbrojenie terenu w energię elektryczną: a) 4 słupy oświetleniowe o wys. 12 m, b) 10 słupów oświetleniowych o wys. 10 m, c) łączna długość tras kablowych zasilania i oświetlenia 345 mb, d) zaopatrzenie w energię elektryczną - z istniejącej sieci energetycznej na warunkach określonych przez Zakład Energetyczny. 3. Przed przystąpieniem do wykonywania wykopów, należy sprawdzić zgodność rzędnych terenu z danymi podanymi w projekcie. W tym celu należy wykonać kontrolny pomiar sytuacyjno - wysokościowy. W trakcie realizacji wykopów konieczne jest kontrolowanie warunków gruntowych. W przypadku potwierdzenia słabego podłoża gruntowego, należy w porozumieniu i za zgodą Inspektora nadzoru inwestorskiego, Projektanta oraz Inwestora, zwiększyć grubość warstw konstrukcyjnych kruszywa. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 5. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 6. Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 7. Zamawiający posiada zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru wykonania zespołu boisk sportowych i urządzeń lekkoatletycznych z dn. 23.11.2010 r. wraz z potwierdzeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych z dn. 26.11.2010 r. (AB.7352/1229/10). Roboty budowlane w branży elektrycznej będzie można rozpocząć po uzyskaniu przez Zamawiającego ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt budowlano - wykonawczy instalacji zasilania i oświetlenia boisk. 8. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, na terenie przyszkolnym, dlatego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować je w taki sposób, aby nie narażać uczniów oraz pracowników szkoły na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. 9. W związku z tym, że Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe i pochodzenia na niektóre materiały, dopuszcza się możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów i urządzeń. 10. Użyte przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje Zamawiającego. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 11. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia, którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: a) stanowiska: Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej w sprawie zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym (Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić ww. organy o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania), b) wypełniony dziennik budowy zawierający m.in. potwierdzenie przez uprawnionego geodetę dokonania inwentaryzacji, potwierdzenie przez Inspektora Nadzoru zakończenia robót, c) protokoły z przeprowadzonych prób i badań, d) oświadczenie Kierownika budowy o zgodności wykonania robót budowlanych z opisem przedmiotu zamówienia, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obwiązującymi normami i przepisami, e) oświadczenie Kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także, w razie korzystania, również dróg oraz sąsiednich nieruchomości, f) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji, g) dokumenty (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez Kierownika budowy), h) gwarancje na zamontowane materiały, wyposażenie i urządzenia, i) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów, j) inne niezbędne do rozpoczęcia czynności odbioru dokumenty, o ile są wymagane SIWZ, umową, dokumentacją projektową, k) operat kolaudacyjny, l) inwentaryzację powykonawczą (lub oświadczenie o złożeniu inwentaryzacji w POGiK). 3) W przypadku nie dostarczenia wszystkich dokumentów przez Wykonawcę, powiadomienie o zakończeniu robót będzie uznane za bezskuteczne do momentu uzupełnienia ostatniego z wymaganych dokumentów. Czas na wyznaczenie przez Zamawiającego odbioru końcowego będzie liczony od momentu uzupełnienia ostatniego z wymaganych dokumentów. 4) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 5) Zamawiający nie przewiduje płatności za wykonane prace w 2012 r. 6) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia: a) na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i wyposażenie na okres co najmniej 36 miesięcy, b) na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy na okres co najmniej 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego (wzór karty gwarancyjnej Załącznik Nr 8 do SIWZ). 7) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych, zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji prac, który będzie stanowił załącznik do umowy: a) Harmonogram posłuży również do określenia, kiedy i w jakiej wysokości realizowane będą płatności za wykonanie przedmiotu umowy. b) Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić harmonogram rzeczowo - finansowy zgodnie z założeniem, że wynagrodzenie rozliczone fakturą częściową nastąpi po zrealizowaniu 50% zakresu przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 25 000, 00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach Oddział w Naruszewie, nr rachunku 49 8009 1017 0040 1661 9004 0015. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 3) Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 6) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, tj.: a) gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach