Przetargi.pl
Remont niecki basenowej na basenie krytym w Ropczycach

Ropczyckie Centrum Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, Konarskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48(17)2217312, 668198785
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ropczyckie Centrum Sportu i Rekreacji
    Konarskiego 6
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. +48(17)2217312, 668198785
    REGON: 691548180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcsir.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont niecki basenowej na basenie krytym w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych niecki basenowej w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w niecce basenowej o wymiarach 12,50,0x25,00 m robót budowlanych, w zakresie: - demontaż istniejących dysz, reflektorów, spustów, haków i drabinek, - wyłożenie dna basenu włókniną poliestrową o gr. 400 g/m, - wyłożenia dna basenu folią PCV gr. 1,5 mm, zbrojoną typu np. Alkorplan 2000 jednobarwna pokryta akrylem, - wyłożenie ścian basenu włókniną poliestrową o gr. 400 g/m, - wyłożenie ścian folią PCV gr. 1,5 mm, zbrojoną typu np. Alkorplan 2000 jednobarwna pokryta akrylem, - montaż i uszczelnienie dysz dennych ABS, - montaż i uszczelnienie reflektorów LED ABS (bez transformatorów), - montaż i uszczelnienie spustów, - montaż i uszczelnienie odpływów, - montaż i uszczelnienie króćca poboru próbki wody, - montaż i uszczelnienie istniejących drabinek (przystosowanie ich do folii), - nagrzanie pasów torowych, - wyłożenie stopnia do stania w basenie blachą pokrytą folią PCV i folią PCV NGP, - montaż haków do lin torowych, - uszczelnienie połączenia folii z izolacją na plaży, - demontaż i ponowny montaż okładzin ceramicznych ścian i posadzek w strefach mocowania folii basenowej, - uzupełnienie i uszczelnienie szczeliny pomiędzy rynną a plażą. 2.2. Dla zapewnienia skuteczności izolacyjnych robót naprawczych m.in. na plaży w strefie przy przelewach Zamawiający wymaga zastosowania w trakcie wykonywania robót materiałów tożsamych z materiałami zastosowanymi pierwotnie do wykonania robót, w szczególności: - Weber.tec 824 (Superflex D1); elastyczna, jednoskładnikowa mikrozaprawa uszczelniająca, - Sopro FEP, fuga i klej epoksydowy, - Sikaflex-11 FC, uszczelniacz do szczelin dylatacyjnych w posadzkach, do aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych. 2.3. Ponadto kalkulując wartość oferty należy uwzględnić: - wykonanie robót polegających na odtworzeniu nawierzchni ceramicznych z płytek ceramicznych powierzonych przez Zamawiającego, - wykonanie drabinek z materiału powierzonego przez Zamawiającego (ponowny montaż zdemontowanych drabinek). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych oraz do zapewnienia warunków bezpieczeństwa przy realizacji robót. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (powyżej) lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym zapytaniu, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach