Przetargi.pl
Remont nawierzchni wraz z budową chodnika w m. Łaziska w ciągu drogi woj. nr 747, w tym: 1. Remont nawierzchni drogi nr 747 Iłża - Lipsko - Solec nad Wisłą - Opole Lubelskie - Bełżyce - Konopnica od km 47+666 do km 48+050 w m. Łaziska 2. Budowa chodnika w m. Łaziska w ciągu drogi nr 747 Iłża - Lipsko - Solec nad Wisłą - Opole Lubelskie - Bełżyce - Konopnica, na odcinku od km 47+079,50 do km 47+187,88 i od km 47+574,45 do km 48+050

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2013-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni wraz z budową chodnika w m. Łaziska w ciągu drogi woj. nr 747, w tym: 1. Remont nawierzchni drogi nr 747 Iłża - Lipsko - Solec nad Wisłą - Opole Lubelskie - Bełżyce - Konopnica od km 47+666 do km 48+050 w m. Łaziska 2. Budowa chodnika w m. Łaziska w ciągu drogi nr 747 Iłża - Lipsko - Solec nad Wisłą - Opole Lubelskie - Bełżyce - Konopnica, na odcinku od km 47+079,50 do km 47+187,88 i od km 47+574,45 do km 48+050
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje: 1) Zadanie nr 1: Remont nawierzchni drogi nr 747 Iłża - Lipsko - Solec nad Wisłą - Opole Lubelskie - Bełżyce - Konopnica od km 47+666 do km 48+050 w m. Łaziska: a. Frezowanie nawierzchni bitumicznej, b. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16P na poszerzeniu nawierzchni, c. Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W, d. Wykonanie warstwy wiążącej grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC 16W, e. Wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z SMA 11, f. Wykonanie warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC 16S na zjazdach i skrzyżowaniach, g. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego remontowanego odcinka drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 2) Zadanie nr 2: Budowa chodnika w m. Łaziska w ciągu drogi nr 747 Iłża - Lipsko - Solec nad Wisłą - Opole Lubelskie - Bełżyce - Konopnica, na odcinku od km 47+079,50 do km 47+187,88 i od km 47+574,45 do km 48+050 a. Roboty przygotowawcze, b. Roboty rozbiórkowe, c. Wycinka drzew, karczowanie krzaków i poszycia, d. Roboty ziemne, e. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, f. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem : - grubości 10 cm i wytrzymałości 2,5 MPa pod konstrukcję chodnika, - grubości 12 cm i wytrzymałości 1,5 MPa pod konstrukcję poszerzenia, - grubości 14 cm i wytrzymałości 1,5 MPa pod konstrukcję zjazdów. g. Ustawienie krawężników betonowych 20 x 30 x 100 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem, h. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20 x 6 cm, i. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej HOLLAND grubości 6 cm, j. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grafitowej HOLLAND grubości 8 cm, k. Umocnienie odcinka pobocza kruszywem stabilizowanym mechanicznie, l. Plantowanie i humusowanie skarp, m. Wykonanie rowu odwadniającego trapezowego o pochyleniu skarp 1:1 i szerokości dna 0,4 m wraz z umocnieniem dna i skarp na wybranych odcinkach, n. Wykonanie ścieków skarpowych i pochodnikowych, o. Wykonanie przepustów pod zjazdami o średnicy 40 cm, p. Wykonanie wpustów ulicznych, przykanalików, q. Wykonanie ściany oporowej z elementów prefabrykowanych żelbetowych L 130 x 80 x 12 cm, r. Ustawienie wygrodzeń segmentowych U-12a. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlano - wykonawczym, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, stanowiących część pomocniczą w określeniu ilości robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarach pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie budowlano - wykonawczym) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarach Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu budowlano - wykonawczego oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu. 3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu BIOZ zgodnie z art. 21 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmian oraz Programu Zapewnienia Jakości. 4. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w ofercie. 5. Przed przekazaniem placu budowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy, zawierający asortymenty robót i harmonogramy płatności. Przedłożony harmonogram musi być zgodny z wymaganymi przez Zamawiającego terminami wykonania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z dnia 8. stycznia 2013, poz. 21). 7. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót objętych umową oraz przedstawienia ich Zamawiającemu. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej odcinka wykonanych robót i zarejestrowania jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej. 9. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 5 lat od daty odbioru ostatecznego. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. 11. Podział na zadania został dokonany ze względu na różne źródła finansowania, co wynika z faktu wspólnego przeprowadzenia postępowania. Zadanie nr 1 finansowane będzie przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, natomiast zadanie nr 2 zgodnie z umową porozumienia nr 19/F/13 z dnia 12.06.2013 r. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie oraz Gminę Łaziska. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie remontu nawierzchni drogi przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne, o minimalnych parametrach technicznych, jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 596 044,47 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie przetargowe nr R6.ST.371-01-9/13. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: a. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. b. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach