Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Niepodległości w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Niepodległości w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Niepodległości w Pionkach na odcinku od ul. Kozienickiej do tylnego ogrodzenia PSP nr 1 wraz z budową zatok parkingowych. Długość remontowanego odcinka 300m. 2. Lokalizacja inwestycji Przedmiotowy odcinek drogi położony jest w Pionkach, Gmina Miasta Pionki, powiat radomski na działkach o nr 420/4; 420/3; 444/12; 1579/191; 1579/194; 464; 485; 1579/41 (obręb 0001 Pionki Miasto; 142501_1 Pionki Miasto). 3. Rodzaj i cel inwestycji. Projektowana inwestycja polega na wykonaniu remontu nawierzchni ulicy Niepodległości w Pionkach, wykonaniu chodnika i zjazdów z kostki betonowej, zatok postojowych z płyt betonowych ażurowych oraz wyniesionego przejścia dla pieszych. Powyższe zamierzenie inwestycyjne zwiększy przydatność eksploatacyjną drogi oraz zapewni bezpieczny ruch pieszym. Wszystkie zaplanowane prace mieszczą się w granicach pasa drogowego. 4. Projektowane zagospodarowanie terenu Szerokość jezdni oraz jej geometria pozostaje bez zmian. Przekrój uliczny z obustronnymi chodnikami. Droga dwupasowa, dwukierunkowa. Oświetlona. Klasa drogi D. Kategoria ruchu KR2. Prędkość projektowa 40 km/h. Po stronie lewej, na całej długości remontowanego odcinka ul. Niepodległości zaprojektowano chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,0m usytuowany bezpośrednio przy jezdni ulicy lub zatok postojowych. Po stronie lewej ustawiony zostanie nowy krawężnik betonowy. Po stronie prawej nie przewiduje się prowadzenia żadnych prac remontowych (istniejący krawężnik oraz chodnik pozostają bez zmian). Zjazdy istniejące usytuowane po stronie lewej zostaną przebudowane (bez zmiany lokalizacji). Po stronie lewej wybudowane zostaną dwie zatoki postojowe dla samochodów osobowych do parkowania prostopadłego. Łącznie powstanie 31 miejsc postojowych (18+13) o wymiarach 2,5x5,0 (5,5) m. Nawierzchnia miejsc postojowych z płyt betonowych ażurowych. Szerokość zatoki postojowej usytuowanej w sąsiedztwie ul. Szkolnej wynosić będzie 5,5m tak aby uniknąć kolizji z istniejącymi kablami energetycznymi. Dodatkowo wyznaczono dwa miejsca postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych ruchowo o wymiarach 3,6x5,0m. Nawierzchnia tych miejsc z kostki betonowej w kolorze niebieskim. W sąsiedztwie zatok postojowych (pomiędzy chodnikiem a jezdnią ulicy i zatok postojowych) wykonane zostaną zieleńce. W miejscu istniejącego przejścia dla pieszych przy szkole wykonane zostanie wyniesione przejście dla pieszych o nawierzchni bitumicznej. Wykonanie nowej stałej organizacji ruchu. 5. Szczegółowy opis obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym wykonawczym (branża drogowa) Remontu nawierzchni ulicy Niepodległości w Pionkach na odcinku od ul. Kozienickiej do tylnego ogrodzenia PSP Nr 1 wraz z budową zatok parkingowych - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Projekcie stałej organizacji ruchu - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Przedmiarze robót - załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 7. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku, 4) w czasie wykonywania robót należy zapewnić dojazd dla właścicieli nieruchomości znajdujących się przy rozbudowywanej ulicy. 8. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, w tym wykonanie tymczasowej organizacji ruchu podczas wykonywanych robót, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM. Inwentaryzację można dostarczyć po terminie odbioru robót. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach