Przetargi.pl
„Remont nawierzchni ulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice cz. 2”

GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147114
  • Data zamieszczenia: 2023-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
    Plac Jana Pawła II 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147114
    REGON: 276258121
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont nawierzchni ulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice cz. 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Remont nawierzchni ulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice cz. 2” obejmuje wykonanie miedzy innymi: frezowanie nawierzchni mineralno-bitumicznych, cięcie i rozbiórka nawierzchni mineralno-bitumicznej, rozbiórkę krawężników betonowychi ławy betonowej, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych prefabrykowanych częściowe, rozbiórki podbudowy, wykonanie koryta, regulację wysokościową pokryw studni kanalizacyjnych i kratek ściekowych, zaworów wodociągowych i gazowych, prace ziemne, wykonanie rowków pod ławęi krawężniki, ułożenie krawężników wtopionych i wystających na ławie betonowej, wykonanie podbudowy tłuczniowej, wzmocnienie tłuczniem istniejących warstw podbudowy, wykonanie stabilizacji gruntu cementem, oczyszczenie i skropienie asfaltem warstw nawierzchni, wykonanie warstw wiążącychi ścieralnych z mas mineralno-bitumicznych, wykonanie wjazdów z mas mineralno-bitumicznych ograniczonych obrzeżami, przełożenie kostki brukowej betonowej, ścinanie i utwardzenie poboczy, zabudowa urządzeń odwadniających drogi, prace wykończeniowe, wywóz odpadów powstałych w czasie wykonywania prac wraz z przekazaniem ich do utylizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.: specyfikacja techniczna – załącznik nr 9 do SWZ; przedmiar robót – załącznik nr 10 do SWZ; projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 11 do SWZ;które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2ustawy Pzp.:1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa1.3.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeliWykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej nie mniejszej niżw wysokości: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100);1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:1.4.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże,że:nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał conajmniej jedną (1) robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.:• wykonanie budowy lub przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości min. 400 000,00 złbrutto.UWAGA:Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonanenależycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przezZamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.W przypadku, gdy wykazywane roboty budowlane są częścią większego zamówienia, dotyczącego szerszego zakresurobót, należy podać w wykazie robót budowlanych tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji roboty budowlano wykonawczej wspólnie z innymiwykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przezZamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BiuletynieZamówień Publicznych (BZP) na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.1.4.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykażedysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonywaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawieprzygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz.831), tj.:• min. jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w specjalności:o drogowej, minimum w ograniczonym zakresielub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. osamorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1117)lub spełniającymi warunki, o których mowa w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023r. poz.682 ze zm.), tj. osobą/osobami, której/których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonychw przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządachzawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach