Przetargi.pl
Remont nawierzchni placu manewrowego przy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu, Etap-1

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. J. Kilińskiego 62
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 680 74 10 , fax. 84 627 16 28
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
    ul. J. Kilińskiego 62 62
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 680 74 10, fax. 84 627 16 28
    REGON: 95037154800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kmpspzamosc.e-biuletyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni placu manewrowego przy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu, Etap-1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane niezbędne do wykonania remontu nawierzchni placu manewrowego przy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu, ul. J. Kilińskiego 62, etap-1; Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiar robót, dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://kmpspzamosc.e-biuletyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach