Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenach wewnętrznych przy ul. Wileńska 3 w Ełku

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2017-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenach wewnętrznych przy ul. Wileńska 3 w Ełku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres remontu : a) Rozbiórka krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej z wywozem gruzu na odległość do 5 km ( zagospodarowanie we własnym zakresie) - 140 mb, b) Rozbiórka obrzeży betonowych 6x20cm z wywozem gruzu na odległoś ć do 5 km (zagospodarowanie we własnym zakresie - 234 mb, c) Rozbiórka nawierzchni jezdni z trylinki z wywozem gruzu na odl. do 5 km (zagospodarowanie we wła snym zakresie) - 940 m2, d) Roz biórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35cm z wywozem gruzu na odl. do 5 km (zagosp odarowanie we własnym zakresie) - 130 m2, e) Wykonanie koryta gł. 10 cm na zjazdach z wywozem urobku na odl. do 5 km (zagospodarowanie urobku we własnym zakresie) - 940 m2, f) Wyko nanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10cm - 940 m2, g) Ustaw ienie obrzeży betonowych 6x 20cm na podsypce cementowo- piaskowej - 234 mb, h) Ustawieni e krawężników betonowych 15x30c m na ławie betonowej z betonu B-15 - 140 mb, i) Wykonanie nawier zchni jezdni z kostki betonow ej (kostka inwestora) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm - 940 m2, j) Regulacja studni kanal izacyjnych - 10 szt, k) Regulacja wpustów ulicznych - 1 szt, l) Re gulacja studni teletechnicznych - 1 szt, m) Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2 szt , n) Inwentaryzacja powykonawcz a - 2 egz, Przy prowadzeniu remontu należy uwzględnić wywóz i utylizację gruzu we własnym z akresie ! 2. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje , które mogą być konieczne do przygot owania oferty i podpisania umowy. 3. Wybrany Wykonawca przed podpisa niem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnej polisy O C. 4. Wykonany będzie zobowiązany do wykonania prac pod na dzorem osób uprawnionych zg odnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 5. Wym agania Zamawiającego w za kresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zam ówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub P odwykonawcę osób wykonujących wska zane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót związanych układaniem kostki betonowej.. b) Wykonywanie robót związanych z usta wianiem krawężnika betonoweg o. c) Wykonywanie robót związanych z ustawianiem obr zeży betonowych. d) Wykonywanie zwi ązanych z wykonywaniem koryta. e) Wykonywanie robót z wiązanych z wykonywaniem podbudow y z kruszywa łamanego. g) Wykonywanie robót przy rozbiórka ch elementów betonowych. h) wyk onywanie robót związanych z regulacją studni kanalizacyjnyc h. i) Wykonywanie robót związany ch z regulacją studni telekomunikacyjnych. j) Wykonywan ie robót przy regulacji zaworó w wodociągowych i gazowych. k) Dowóz i wywóz materiałów na budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyc zy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw . pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, międz y innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.). 5.2. W trakcie realizacji za mówienia zamawiający uprawni ony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umow y o pracę osób wykonujących wskaz ane w punkcie 5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w sz czególności do: a) żądania oświ adczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww . wymogów i dokonywania ich oceny, b ) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia . 5.3 W trakcie realizacji zamów ienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca p rzedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwi erdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez wykonaw cę lub podwykonawcę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 5.1 czynności w trakcie realizacji zam ówienia: a) Oświadczenie wyko nawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie um owy o pracę osób wykonujących czynn ości , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to pow inno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę z łożenia oświadczenia, wskazani e, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podsta wie umowy o pracę wraz ze w skazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymi aru o prace oraz podpis osoby upraw nionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy . b) Poświadczona o zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności , których dotyczy ww. oświadczen ie wykonawcy lub podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakre s obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę dan ych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, a dresów, nr PESEL pracowników ). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o prac ę i wymiar etatu i wymiar et atu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczen ie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podleg ają anonimizacji. Każda umów pow inna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy mus i być zgodny z przepisami ww. usta wy.) 5.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstaw ie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności zamawiający przew iduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości okre ślonej w istotnych postanowieniach umowy ( we wzorze umowy ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zam awiającego terminie żądanych p rzez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnie nia przez wykonawcę lub podwykonawc ę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podsta wie umowy o pracę osób wykonującyc h w punkcie 5.1 czynności. 5.5 W przypadku uzasadnionych wątpliw ości co do przestrzegania praw a przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie ko ntroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Gwarancja minimum 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach