Przetargi.pl
Remont nawierzchni i dylatacji betonowych na DPG w Dorohusku.

LUBELSKI ZARZĄD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, pl. Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: LUBELSKI ZARZĄD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH
    pl. Niepodległości 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    REGON: 060695455
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lzopg.bip.mbnet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni i dylatacji betonowych na DPG w Dorohusku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni betonowych na płycie północnej na DPG w Dorohusku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określają:1) Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1– załącznik nr 8A do SWZ,2) Przedmiar robót dla części nr 1 – załącznik nr 10A do SWZ,3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ, 4) Plan sytuacyjny dla części nr 1 – załącznik nr 11 do SWZ,5) Projektowane postanowienia umowy dla części nr 1 - załącznik nr 7A do SWZ.Przedmiot zamówienia jest remont dylatacji płyt betonowych na DPG w Dorohusku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określają:1) Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 – załącznik nr 8B do SWZ,2) Przedmiar robót dla części nr 2 – załącznik nr 10B do SWZ,3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ, 4) Projektowane postanowienia umowy dla części nr 2 - załącznik nr 7B do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w części nr 1 postępowania.2. Zamawiający nie określa warunków udziału w części nr 2 postępowania.3. O udzielenie zamówienia określonego w części nr 1 postępowania mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy, w tym:kwalifikacje zawodowe: niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiednie uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia.b) wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia polegającego na wykonaniu:- co najmniej jednej budowy/przebudowy jezdni/parkingu/nawierzchni przeznaczonej do ruchu pojazdów (wraz z podbudową) o nawierzchni betonowej o powierzchni co najmniej 300 m2.lub- co najmniej jednej budowy/przebudowy jezdni o nawierzchni betonowej (wraz z podbudową) na drodze klasy głównej „G” lub wyższej, o długości min. 300 m.4. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach