Przetargi.pl
Remont nawierzchni hali sportowej przy ul. Warszawskiej 267 w Mińsku Mazowieckim

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni hali sportowej przy ul. Warszawskiej 267 w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni hali sportowej przy ul. Warszawskiej 267 w Mińsku Mazowieckim. Etap I: Prace przygotowawcze: - demontaż sprzętu sportowego (siatki, bramki, kosze, drabinki itd.) oraz zabezpieczenie ich na czas trwania robót. Etap II: Prace rozbiórkowe: - rozbiórka listew wykończeniowych. Etap III: Wykonanie nowej nawierzchni hali: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z membrany wodoodpornej; - wykonanie tulei, dekli oraz kotew do bramek, drabinek oraz innego sprzętu sportowego; - wyłożenie nawierzchni poliuretanowa gr. 5 mm na podkładzie z gumy o gr. 5 mm. Etap IV: Prace wykończeniowe: - wykonanie linii boisk oraz logo, malowane farbami o wysokiej odporności na ścieranie; - montaż listew przyściennych wentylacyjnych; - ponowne zamontowanie sprzętu sportowego. 1. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać stosowne certyfikaty i atesty. Każdy rodzaj robót, w którym wykorzystywane są niezbadane i niezaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. 2. Zmiany i odstępstwa od dokumentacji w żadnym wypadku nie mogą powodować obniżenia bezpieczeństwa i wartości jakościowych wykonanych prac. 3. Elementy nawierzchni powinny być wytwarzane metodą formowania wtryskowego z tworzywa sztucznego ze specjalistycznej mieszanki kopolimeru polipropylenowego, odporne na uderzenia. Kolor nawierzchni oraz logo pozostaje do ustalenia z użytkownikiem. 4. Nawierzchnia powinna być wykonana w sposób zapewniający okresowe czyszczenie jej wodą z dodatkiem środka myjącego stosowanego do tego typu powierzchni, przy użyciu mopa lub zmywarek podłogowych. 5. W dniu odbioru robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje w formie papierowej dotyczące konserwacji nawierzchni 6. Nawierzchnie sportowe powinny posiadać minimum pięcioletnią gwarancję braku wad materiałowych i produkcyjnych obowiązującą od daty zakupu zgodnie z gwarancją producenta. 7. Okres gwarancyjny przewiduje nadzór oraz kontrole stanu technicznego i ewentualne naprawy. 8. Monter/wykonawca zapewnia minimum trzyletnią gwarancję jakości montażu podłóg modułowych i wyposażenia dodatkowego. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie prac zgodnie z umową, wymaganiami Specyfikacji Technicznej, poleceniami Inwestora, jak również za jakość stosowanych materiałów i wykonywanych robót. 10. Podstawą dokonywania obmiaru robót jest załączony do dokumentacji przetargowej przedmiar robót. Obmiaru dokonuje Wykonawca robót po pisemnym powiadomieniu inspektora nadzoru o zakresie i terminie obmiaru. Powiadomienie powinno poprzedzać obmiar co najmniej o 3 dni. Błąd lub przeoczenie w przedmiarze robót nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania wszystkich niezbędnych prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 4 800,00 zł. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 (Załącznik nr 3 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 14 do SIWZ); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4) Ponadto zaleca się załączenie do oferty kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. Oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach