Główny Urząd Miar ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, ul. Elektoralna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 581 90 04 , fax. 22 581 93 90
- Data zamieszczenia: 2019-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 581 90 04, fax. 22 581 93 90
REGON: 01041542000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gum.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni dziedzińca wraz z jego odwodnieniem przy garażach obiektu Głównego Urzędu Miar - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dziedzińca nr III przy garażach wraz z jego odwodnieniem (droga wewnętrzna), prace remontowe uzupełniające na dziedzińcach „pod kasztanem” i „pod lipą” oraz wykonanie okładziny granitowej schodów zewnętrznych (od strony ul. Elektoralnej) prowadzących do głównych drzwi wejściowych do budynku Głównego Urzędu Miar w Warszawie przy ul. Elektoralna 2, na terenie działki ewidencyjnej nr 50 w obrębie 5-03-01. Opis przedmiotu zamówienia stanowi część A załącznika nr 1a do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji Umowy Wykonawca Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) co najmniej 2 pracowników wykonujących prace brukarskie, którzy będą bezpośrednio realizować prace budowlane związane z wykonaniem nawierzchni na podstawie Umowy. Szczegóły dotyczące zatrudnienia zawiera wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych płatnych na pierwsze żądanie; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych płatnych na pierwsze żądanie; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.); 5) pieniężnej - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek depozytowy Zamawiającego w NBP O/Okr. w Warszawie, nr konta: 75 1010 1010 0037 0813 9120 0000; tytuł przelewu: „Wadium dot. sprawy nr BDG-WZP.261.33.2019”. 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia pierwszego żądania Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na Portalu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wymagane jest złożenie pełnomocnictwa określającego jego zakres, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku, gdy ofertę składać będzie kilku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników wraz z umową spółki cywilnej, z której wynikają zasady reprezentacji wspólników działających w ramach spółki cywilnej albo tylko umowę spółki cywilnej, gdy z jej treści wynika uprawnienie do skutecznej reprezentacji spółki cywilnej przez osoby podpisane na dokumentach złożonych w postępowaniu. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 1-3 należy złożyć elektronicznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Ceranów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa chodnika w miejscowości Zbuczyn, ul. Polna
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
Dodano: 2024-06-28 - Kompleksowa poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pułtusk- etap III
Dodano: 2024-06-24 - UDROŻNIENIE NIEZAGOSPODAROWANYCH PASÓW DROGOWYCH W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ UL. PADEREWSKIEGO W JABŁONNIE
Dodano: 2024-06-14 - Budowa drogi na działce nr 1 w Porębach
Dodano: 2024-06-12 - Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki
Dodano: 2024-06-11 - „Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki”
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
Dodano: 2024-05-20 - „Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16