Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI DROGOWEJ UL. PARTYZANTÓW W HRUBIESZOWIE

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 54 , fax. 084 6962380
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 54, fax. 084 6962380
    REGON: 00052407400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI DROGOWEJ UL. PARTYZANTÓW W HRUBIESZOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Remont nawierzchni drogowej ul. Partyzantów w Hrubieszowie, Zakres robót obejmuje wykonanie : - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm - 2.200,0 m2 - regulacja pionowa studzienek - 6,0 szt. - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych - 2.200,0 m2 - skropienie emulsją asfalt. nawierzchni drogowych - 2.200,0 m2 - nawierzchnia z mieszanek mastyksowo-grysowych SMA gr.4 cm - 2.200,0 m2 - malowanie cienkowarstwowe - linie i przejścia dla pieszych - 200,0 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki: - Posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia - Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na czas realizacji zamówienia - Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Spełniać wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia- nie spełnia. (podstawą do oceny będą złożone dokumenty wykazane w pkt VIII 1.1. do 1.8 SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane od wykonawców: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 1.4. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 załącznik nr 6 1.5. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4, oraz odpis lub kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wszystkich osób biorących udział w realizacji zamówienia. 1.6. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte zamówieniem Wykonawca wykona we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5, 1.7. Kosztorys ofertowy - uproszczony zał. nr.2 1.8. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr.3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach