Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6381053, 6386639 , fax. 084 6386639
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
ul. Peowiaków 7 7
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6381053, 6386639, fax. 084 6386639
REGON: 00016771100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec - Szczebrzeszyn od km 37+400 do km 38+200 w miejscowości Sól - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec- Szczebrzeszyn od km 37+400 do km 38+200 w miejscowości Sól . 1. Zakres robót obejmuje a) frezowanie starej nawierzchni - 5020,m2 . b) wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 0-16 mm dla KR3-3 : 699,41 Mg c) wykonanie warstwy wiążącej 5 cm z betonu asfaltowego 0/20 dla KR 3-6 :5027,50+375,10 m2 d) wykonanie warstwy ścieralnej 3 cm z betonu asfaltowego /12,8 dla KR 3-6 :4947,50+374,00 m2 e) mechaniczne profilowanie poboczy - 1500,00 m2 f) utwardzenie poboczy pospółką lub destruktem z frezowania gr. 10 cm : 1250,00 m2 g) remont przepustów rurowych pod zjazdami 2szt/20 m h) oznakowanie poziome nawierzchni - 194,64 m2 i) odtworzenie i pogłębienie rowów- średnia głębokość 50 cm - 250,0+850,0 m . Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej 2. Wszystkie prace zostaną wykonane bez zmiany szerokości i lokalizacji nawierzchni jezdni 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie . 4. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego.5. Zmawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom . 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy). Wartość zamówienia podstawowego 488 763,24 zł netto . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3. Wadium w formie gotówkowej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert . 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty . 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . Uwaga : Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego . W myśl art. 63 ust.3 pkt. ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1977 r.( tekst jednolity Dz. U. z 2002 r nr 72 poz. 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego .Zgodnie z art. 63 Prawa bakowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty ,że spełniają następujące warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223 , poz. 1655 z późniejszymi zmianami ). 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Dysponowanie osobą przewidzianą do realizacji robót budowlanych , posiadającą uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej . Wskazana osoba winna posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpoweiodzialności cywilnej , lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostęnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia 2) Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia narzędzi i urządzeń wymienionych poniżej : a) frezarka o szerokości roboczej min. 1 m - 1 szt. b) szczotka mechaniczna - 2 szt. c)skarapiarka samobieżna min. 2000 l - 1 szt. d) układarka mas asfaltowych / parametry podane w SST str. 7/ - 1 szt. e) walec stalowy 10 Mg z wibracją - 2 szt. f) równiarka - 1 szt. g) samochody samowyładowcze 10 mg - 5 szt. h) wytwórnia mas bitumicznych min. 30 mg - 1 szt. / czas wbudowania masy max. 2 godziny od chwili wytworzenia / i) sygnalizacja świetlna dla robót drogowych - 1 komplet / trójkolorowa zmienno czasowa /. 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie . 3. Ocena spoełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób : spełnia warunki lub nie spełnia warunków .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty : 1) Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówien publicznych 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie / minimum jeden dokument/ 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca . W przypadku podania w wykazie narzędzi i urządzeń . którymi wykonawca dopiero będzie dysponował , należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń. 5) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności zawierający informacje o : dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej , kserokopią uprawnien budowlanych w specjalności drogowej , kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej . W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamowienia przez inny podmiot do oferty należ dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do jej udostępnienia 2. Ponadto wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Dowód wniesienia wadium 2) Ofertę przetargową ( z ceną brutto , netto , podatkiem VAT) 3) Kosztorys ofertowy 4) Wykaz cen czynników produkcji do kosztorysu ofertowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- modernizacja, aranżacja i wyposażenie oddziału - Muzeum Martyrologii Pod Zegarem ul. Uniwersytecka 1 w Lublinie.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rybczewicach
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi gminnej Nr 107351L od km 0+006 do km 0+306 w granicach istniejącego pasa drogowego, na działce nr1524 w miejscowości Tarnawka Pierwsza.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 106944 L w miejscowości Sporniak - I etap
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska sportowego Klubu Sportowego WŁÓKNIARZ
Dodano: 2016-07-26 - Remont chodników w ciągu dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Krasnymstawie
Dodano: 2016-07-25 - Budowa budynku remizy OSP w Ujściu wraz z obiektami towarzyszącymi - etap III
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Nr 107349L od km 0+005 do km 1+529 w granicach istniejącego pasa drogowego na działce nr 768 w miejscowości Tarnawka Druga.
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2943L Księżpol - Obsza łączącej dwie drogi wojewódzkie nr 849 i nr 863 - ETAP II
Dodano: 2016-07-21