Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 855 Olbięcin - Zaklików - Stalowa Wola, na odcinku od km 4+300 do km 7+600 (odcinek: Trzydnik Duży - Wola Trzydnicka)

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2013-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 855 Olbięcin - Zaklików - Stalowa Wola, na odcinku od km 4+300 do km 7+600 (odcinek: Trzydnik Duży - Wola Trzydnicka)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: a. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych, b. Mechaniczne oczyszczenie krawędzi jezdni z namułów, c. Mechaniczne ścinanie poboczy gruntowych szer. 1,5 m z odwozem urobku, 2) Roboty rozbiórkowe: a. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni zjazdów i zatok celem przełożenia, b. Rozbiórkę obrzeży betonowych na obramowaniach zjazdów koniecznych do przełożenia, c. Frezowanie mechaniczne nawierzchni bitumicznej istniejącej na wcinkach technologicznych oraz na powierzchniach pod warstwę wyrównawczą, o średniej głębokości 4 cm, d. Frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni o średniej głębokości 2 cm, 3) Roboty nawierzchniowe: a. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, b. Skropienie nawierzchni asfaltem przed warstwą wyrównawczą i ścieralną, c. Ułożenie warstwy wyrównawczej i betonu asfaltowego 0/16 mm AC 16W z asfaltem 50/70 dla KR 3-4 na powierzchniach deformacji i kolein, d. Ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 5 cm z betonu asfaltowego 0/11 mm z zawartością frakcji grysowych bazaltowych AC 11S z asfaltem 50/70 dla KR 3-4, na powierzchni jezdni ciągu głównego, powierzchni skrzyżowań bocznych oraz zjazdów o istniejącej nawierzchni bitumicznej na łącznej powierzchni 23 461,30 m?, 4) Roboty wykończeniowe: a. Wykonanie utwardzenia pobocza z mieszanki kruszywa łamanego oraz destruktu uzyskanego z frezowania nawierzchni o grubości 10 cm na szerokości 1,0 cm, b. Wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 10 cm na szerokości 1,0 m, c. Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 cm w obrębie zjazdów przekładanych, d. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm (uprzednio rozebranej) dla regulacji wysokościowej z kostki z odzysku na powierzchni zatok i zjazdów, e. Regulacja wysokościowa pionowa istniejących kratek ściekowych, 5) Oznakowanie poziome (odtworzenie): a. Malowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, przerywane oraz przejścia dla pieszych i inne elementy. 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiącym część pomocniczą w określeniu ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalania Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu wykonawczego oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, projektu czasowej organizacji ruchu. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu BIOZ zgodnie z art. 21 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmian oraz Programu Zapewnienia Jakości. 5. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z dnia 8. stycznia 2013, poz. 21). 6. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót objętych umową oraz przedstawienia ich Zamawiającemu. 7. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie remontu przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 1 259 906,11 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie przetargowe nr RDW/R6/RB-371/01/1/2013. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: a. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. b. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach