Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie - Krasnystaw, odc. Rudnik Szlachecki - Zakrzówek, km 3+000 - 5+200

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
  • Data zamieszczenia: 2010-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie - Krasnystaw, odc. Rudnik Szlachecki - Zakrzówek, km 3+000 - 5+200
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie - Krasnystaw, odc. Rudnik Szlachecki - Zakrzówek, km 3+000 - 5+200 tj.: -roboty pomiarowe, -roboty rozbiórkowe, -wywiezienie gruzu i nadmiaru destruktu z frezowania, -roboty ziemne, -frezowanie nawierzchni, -wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, -oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, -wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne, -wykonanie warstwy wiążącej, -wykonanie warstwy ścieralnej, -utwardzenie poboczy, -ustawienie krawężników, -ustawienie obrzeży, -oczyszczenie rowów, -oczyszczenie przepustów, -przebrukowanie nawierzchni z kostki betonowej, -oznakowanie poziome jezdni, -wykonanie barier ochronnych stalowych. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Remont nawierzchni bitumicznej należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi: - Wymagania ogólne do szczegółowych specyfikacji technicznych - D-M-00.00.00, - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - D-01.01.01, - Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów - D. 01.02.04, - Roboty ziemne - wymagania ogólne - D. 02.00.00, - Wykonanie nasypów - D.02.03.01, - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - D. 04.03.01, - Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi D- 04.08.01, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - D 05.03.05, - Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno D - 05.03.11, - Wzmocnienie i remont istniejącej nawierzchni geowłókniną i warstwą asfaltową D-05.03.26b , - Umocnienie powierzchni skarp, rowów i ścieków - D. 06.01.01, - Naprawa poboczy gruntowych - D. 06.03.02, - Rowy - D. 06.04.01, - Oznakowanie poziome - D.07.01.01 - Bariery ochronne stalowe D - 07.05.01 - Krawężniki betonowe - D. 08.01.01 - Betonowe obrzeża chodnikowe D - 08.03.01 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie opracowanego i dostarczonego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, zatwierdzonego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. 4. Wszystkie badania kontrolne robót określone w specyfikacjach technicznych wykonane zostaną na koszt Wykonawcy i przedłożone Inspektorowi Nadzoru celem akceptacji. 5.Okres rękojmi za wady dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wielkość lub zakres zamówienia: 1 557 454,63 zł. netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł, słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach