Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa od km 104+100 do km 107+600 odcinek Płusy - Tarnogród długości 3,500 km

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6381053, 6386639 , fax. 084 6386639
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    ul. Peowiaków 7 7
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6381053, 6386639, fax. 084 6386639
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa od km 104+100 do km 107+600 odcinek Płusy - Tarnogród długości 3,500 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje : a) roboty remontowe - frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 6 cm ( materiał składany na poboczu - przeznaczony do wbudowania w pobocze drogi ) b) wyrównanie ( lokalnych zaniżeń ) istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym 0-25 mm , dla KR 3-6 c) ułożenie siatek przeciwspękaniowych z włókna szklanego o wytrzymałości na rozciąganie 80KN d) odtworzenie podbudowy z mieszanki mineralno - bitumicznej 0/25 dla KR3-6 e) wykonanie warstwy wiążącej 4 cm z mieszanki mineralno - asfatowej 0/16 dla KR3-6 f) wykonanie warstwy ścieralnej 3 cm z betonu asfatowego 0/12,8 dla KR 3-6 g) mechaniczne profilowanie poboczy h) cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6-10 cm z zalaniem szwu dylatacyjnego o szerokości do 2 cm masą carbitex i) utwardzenie poboczy pospółką lub destruktem z frezowania j) oczyszczenie rowów k) oczyszczenie przepustów o srednicy 0,6 m z namułu l) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ł) remont przepustów rurowych pod zjazdami m) oznakowanie poziome nawierzchni n) urządzenia bezpieczeństwa ruchu U-1a . Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej . 2. Wszystkie prace zostaną wykonane bez zmiany szerokości i lokalizacji nawierzchni 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie 4. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składane ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać ,że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przz zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy ) . Wartość zamówienia podstawowego 2 540 124,11 zł netto .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 85 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13 000,00 zł . 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium w formie gotówkowej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . Uwaga : Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego . W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r ( tekst jednolity Dz. U. z 2002 r nr 72 poz 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty , że spełniają następujace warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223 poz 1655 z późniejszymi zmianami ) 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Dysponowanie osobami przewidzianymi do realizacji robót budowlanych , posiadającymi uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej . Wskazane osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia 2) Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urzadzeniami lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia narzędzi i urządzeń wymienionych poniżej : a) frezarka o szerokości roboczej min. 1 m - 1 szt. b) szczotka mechaniczna - 2 szt. c) skrapiarka samobieżna min. 2000 l - 1 szt. d) układarka mas asfaltowych - 1 szt. e) walec stalowy 10 Mg z wibracja 1 szt. f) równiarka 1 szt. g) samochody samowyładowcze 10Mg - 5 szt. h) wytwórnia mas bitumicznych 30 Mg 1 szt. / czas wbudowania masy max. 2 godziny od chwili wytworzenia / i) sygnalizacja świetlna dla robót drogowych 1 komplet / trójkolorowa zmiennoczasowa / 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie 3. Ocena spełniania warunków , dokonywana będzie w następujący sposób : spełnia warunki lub nie spełnia warunków .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawca załączy do oferty następujace oświadczenia lub dokumenty : 1) Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie ( minimum jeden dokument ) 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca . W przypadku podania w wykazie narzędzi i urządzeń , którymi wykonawca dopiero będzie dysponował , należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń . 5) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , także zakresu wykonywanych przez nie czynności /należy załączyć kserokopie uprawnien budowlanych oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /. W przypadku podania w wykazie osób , którymi wykonawca dopiero będzie dysponował , należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia . 2. Ponadto wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Dowód wniesienia wadium ( w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz dokument powinien byc złożony w formie oryginału ) 2) Ofertę przetargową ( z ceną brutto , netto, podatkiem VAT) 3) Kosztorys ofertowy 4) Wykaz cen czynników produkcji do kosztorysu ofertowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach