Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin- Nałęczów- Bochotnica na odcinku od km 38+000,00 do km 41+813,00 o długości 3,813km, odcinek Celejów- Wierzchoniów- Bochotnica

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2011-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin- Nałęczów- Bochotnica na odcinku od km 38+000,00 do km 41+813,00 o długości 3,813km, odcinek Celejów- Wierzchoniów- Bochotnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres remontu obejmuje następujący asortyment robót: - Roboty pomiarowe i przygotowawcze; - Ustawienie krawężników betonowych 20x30cm, na odcinku od km 39+361,00 do km 39+886,20 oraz przy remontowanym parkingu asfaltowym - dł.798,10mb; - Wykonanie chodników z kostki brukowej na odcinku od km 39+361,00 do km 39+886,20 o szerokości 1,4-2,0m - 946,50m2; - Regulację wysokościową istniejących zjazdów z kostki brukowej po stronie prawej i lewej- 97,0 m2; - Wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego 0-31,5mm na projektowanym odcinku zgodnie z zakresem przedstawionym na planie sytuacyjnym - 1689,35 m2; - Wykonanie zjazdów, skrzyżowań i remont parkingu o nawierzchni asfaltowej na projektowanym odcinku zgodnie z zakresem przedstawionym na planie sytuacyjnym-842,71 m2; - Wykonanie 1 szt. zatoki autobusowej ( 1 zatoka- km 39+864,60- str. prawa) z kostki brukowej gr. 8cm - 114,0 m2; - Wykonanie pobocza utwardzonego z mieszanki destruktu i kruszywa łamanego oraz samego kruszywa łamanego, o szerokości 1,0m obustronnie na odcinkach o przekroju szlakowym, oraz lewostronnie na odcinkach o przekroju pół-ulicznym -6373,10 m2; - Likwidację przełomu od km 39+090,00 do km 39+150,00 ( strona prawa) poprzez wykonanie nowej podbudowy z grunto-cementu i podbudowy tłuczniowej wraz z nowymi w-wami nawierzchni asfaltowej; - Frezowanie istniejącej nawierzchni w miejscach określonych na przekrojach poprzecznych oraz w celu likwidacji lokalnych kolein i nierówności - 4518,35 m2; - Ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0/16 mm dla KR 3 mającej na celu wyprofilowanie jezdni - 1853,06 Mg; - Wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego na jezdni, zjazdach i skrzyżowaniach- 24162,11m2 - Wykonanie nowej warstwy ścieralnej na ciągu głównym i skrzyżowaniach z drogami bocznymi z betonu asfaltowego 0-16 mm gr.5cm -24584,11 m2; - Przestawienie istniejących barier energochłonnych przy projektowanych chodnikach - 140mb; - Wymianę istniejących barier energochłonnych na nowe bariery Sp-09-4 - 386 mb; - Wykonanie cieków pochodnikowych z rur PCV fi 160-200mm- 36mb; - Oczyszczenie przepustów pod zjazdami- 71,5mb; - Oczyszczenie przepustów pod jezdnia - 89,1mb; - Wykonanie nowych przepustów pod zjazdami z rur HDPE fi 50- 313mb; - Odtworzenie i renowację rowów zgodnie z zakresem przedstawionym na planie sytuacyjnym; - Wykonanie nowego oznakowania poziomego i uzupełnienie pionowego; - Ustawienie ogrodzenia segmentowego U-12a w pobliżu zatoki autobusowej oraz przepustu pod jezdnią w km 39+658,00 - 50mb; - Ustawienie nowych słupków prowadzących, kilometrażowych i hektometrowych; - Plantowanie skarp i dna rowów wraz z obsianiem trawa - 15.209,80 m2. 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz przedmiarze robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości. 4. W załączeniu do oferty Wykonawca złoży wstępny harmonogram robót. Szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy i harmonogram płatności Wykonawca złoży w terminie 21 dni od daty podpisania umowy. 5. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną podczas prowadzenia robót i zleci upoważnionej jednostce geodezyjnej sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót objętych umową (zgodnie z zapisami w warunkach do umowy) oraz przedstawienia ich Zamawiającemu. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 40 000,00 zł, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00-100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o.Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach