Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 747 w m. Opole Lubelskie (ul. Kościuszki - Fabryczna) od km 54+582,50 do km 55+135,00 o długości 0,5525 km

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 747 w m. Opole Lubelskie (ul. Kościuszki - Fabryczna) od km 54+582,50 do km 55+135,00 o długości 0,5525 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W zakres robót wchodzą: 1) Roboty przygotowawcze, w tym : a. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym b. regulacja pionowa włazów kanałowych. 2) Roboty rozbiórkowe, w tym: a. Ręczne rozebranie oraz ponowny montaż azyli prefabrykowanych w obrębie przejść dla pieszych w ul. Kościuszki (analogia do listwowych progów zwalniających z tworzywa sztucznego), b. Ręczny demontaż oraz montaż plastikowych znaków U-5b w obrębie azyli prefabrykowanych w ul. Kościuszki, c. Poręcze ochronne łańcuchowe (podwójne) ze słupków stalowych fi 60 mm, przy rozstawie słupków 1,5 m, d. Frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm z odwozem materiału z frezowania, e. Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20 x 30 cm na podsypce piaskowej (wraz z wywozem gruzu z rozbiórki), 3) Roboty ziemne: a. Ręczne roboty ziemne z transportem urobku. 4) Krawężniki (elementy ulic): a. Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30 x 30 cm, b. Wykonanie ławy pod krawężniki z betonu B-10, z oporem, c. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20 x 30 cm na podsypce cementowo - piaskowej, 5) Podbudowa: a. Ręczne wykonanie podbudowy gr. 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem na poszerzeniu, b. Wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji z betonu zwykłego B-10, na poszerzeniu, o grubości warstwy po zagęszczeniu 12 cm, c. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 12 cm . 6) Nawierzchnia: a. Nawierzchnia z kostki kamiennej granitowej, rzędowej, na podsypce cementowo - piaskowej, przy wysokości kostki 18 cm . 7) Remont chodników: a. Remont cząstkowy chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6-8 cm z rozbiórki, układanej na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 8) Roboty nawierzchniowe: a. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej bitumicznej, b. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego 0/16 mm żwirowo - grysowej dla KR 3-6 AC 16W z asfaltu D-50-70 wg PN-EN-13108-1 na drodze głównej wraz z transportem masy, c. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem lub emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości 0,5 kg/m? (0,3 kg/m? czystego asfaltu), d. Ręczne ułożenie geosiatki GLASSTAR 100/100 KN na zakład w osi 15 cm, e. Wykonanie warstwy ścieralnej z SMA 0/12,8 mm, gr. 5 cm, wg PN-EN/13108-5:2010 z asfaltu D-50-70 dla KR 3-4 wraz z transportem mieszanki. 9) Odtworzenie oznakowania poziomego (linie osiowe i krawędziowe, ciągłe i przerywane, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych) malowanego mechanicznie, 10) Oznakowanie poziome nawierzchni za pomocą prefabrykatów z mas termoplastycznych (symbol znaku A-17) . Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiącym część pomocniczą w określeniu ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalania Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu wykonawczego oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie opracowanego we własnym zakresie i zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich Dyrektora ZDW w Lublinie projektu czasowej organizacji ruchu. 3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu BIOZ zgodnie z art. 21 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmian oraz Programu Zapewnienia Jakości. 4. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z dnia 8. stycznia 2013, poz. 21). 5. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót objętych umową oraz przedstawienia ich Zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej odcinka wykonanych robót i zarejestrowania jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej. 7. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 5 lat od daty odbioru ostatecznego. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie remontu nawierzchni drogi przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 367 525,34 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 7000,00 zł, (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie przetargowe nr R6.ST.371-01-7/13. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: a. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. b. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach