Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 363 Jawor – Złotoryja od km 44+327 do km 45+027 w ramach bieżącego utrzymania dróg

Powiat Jaworski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 290 100 , fax. 767 290 160
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jaworski
    ul. Wrocławska 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 767 290 100, fax. 767 290 160
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jawor.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 363 Jawor – Złotoryja od km 44+327 do km 45+027 w ramach bieżącego utrzymania dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej z frezowaniem na drodze wojewódzkiej nr 363 Jawor – Złotoryja w km od 44+327 do km 45+027 w ramach bieżącego utrzymania dróg wraz ze zjazdami oraz z odmuleniem rowów (dz. 218 obr. Chroślice) na odc. 700 mb. Niniejszy przetarg dotyczy wyłącznie odcinka inwestycji w km 44+327 do km 45+027. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej z frezowaniem na drodze wojewódzkiej nr 363 Jawor – Złotoryja w km od 44+327 do km 45+027 do obiektu mostowego wraz ze zjazdami oraz z odmuleniem rowów remontowany odcinek drogi leży na działce nr 218 Obręb 0002 Chroślice gm. Męcinka na długości 700 mb. Podstawowy zakres inwestycji obejmuje: Roboty przygotowawcze, wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, roboty rozbiórkowe, w tym frezowanie warstwy ścieralnej, roboty ziemne, odmulenie rowów, remont zjazdów, odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego zgodnie z docelową organizacją ruchu. Roboty porządkowe. Inwestycja zakłada wykonanie frezowania nawierzchni na gł. 4 cm następnie wykonanie nakładki bitumicznej 4 cm warstwa wiążąca( AC 11 W), i 4 cm warstwa ścieralna (SMA 11) w celu wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni. Dla przedmiotowego odcinka drogi przewiduje się odtworzenie istniejącej szerokości jezdni - śr. 5,85 m, wykonanie oznakowania poziomego ( zgodnie z obecnie funkcjonującym), odmulenie rowów na całej długości po obu stronach, uzupełnienie poboczy na szerokości 1,5 m, wyremontowanie zjazdów w ilości 8 szt. na gł. 1,0 m , rozbiórkę i remont przepustu kamiennego, a także demontaż istniejących prefabrykatów korytek rynsztokowych i wymiana na nowe – 46 mb. Remont nie zakłada wycinki drzew. Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas trwania remontu dostarczy wykonawcy inwestor przed rozpoczęciem robót. 2. Standardy Rozwiązań Materiałowych. 1) Materiały do wbudowania powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane, oraz posiadać znak B lub CE potwierdzony świadectwem producenta lub deklaracją właściwości użytkowych z obowiązującymi przepisami, krajowymi ocenami technicznymi oraz innymi dokumentami dopuszczającymi wyrób do stosowania w budownictwie. 2) Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, technologii, Zamawiający wymaga, aby traktować takie rozwiązania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, technologii równoważnych po uzgodnieniu z Zamawiającym i Projektantem. Równoważność polega na zastosowaniu materiałów lub rozwiązań o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Zamawiający nie dopuszcza samowolnej zmiany materiałów na etapie przygotowania i złożenia oferty. 3. Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących czynności w zakresie bezpośredniego wykonywania robót budowlanych - pracownik fizyczny, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 14.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. nr 79 1600 1462 0006 2052 0597 3150 Tytuł przelewu: WADIUM - „Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 363 Jawor – Złotoryja od km 44+327 do km 45+027” w ramach bieżącego utrzymania dróg O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 14.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest, aby Wykonawca załączył do oferty kopię polecenia przelewu. 14.6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument np.: gwarancji/poręczenia. Oryginał dokumentu powinien być umieszczony w ofercie w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być w sposób trwały zespolony z ofertą. 14.7. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy swoich zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy takie zobowiązanie ma zastosowanie w postępowaniu (Załącznik nr 7 do SIWZ), 4) Oświadczenie Wykonawcy/Podwykonawcy o osobach zatrudnionych na umowę o pracę (składane po zawarciu umowy o udzielenie zamówienia) (Załącznik Nr 8 do SIWZ), 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg załącznika nr 6 do SIWZ) - składane bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach