Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi w ciągu ul. Mickiewicza w Sejnach

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Marchlewskiego 19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Marchlewskiego 19 19
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi w ciągu ul. Mickiewicza w Sejnach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie następujących elementów: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącej nawierzchni drogi na odcinku 1,115 km o szerokości 5 m w ciągu ulicy Mickiewicza w miejscowości Sejny, polegającego na podwójnym powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12. Wymagania dotyczące wadium. 1. Wymagane jest wadium w wysokości 2 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz 2004 nr 145 poz. 1537, z póź. zm.). 3. Jeżeli wykonawca będzie wnosił wadium w pieniądzu należy wyżej wskazaną kwotę wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: BS Sejny nr 83 9354 0007 0000 0000 2147 0005 4. Wadium (w formie pieniężnej) musi być na koncie wskazanym przez zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu upływu terminu na składanie ofert. 5. Jeżeli wykonawca nie będzie wnosił wadium w pieniądzu, dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał) należy załączyć do oferty, powyższy dokument powinien zawierać zapisy zobowiązujące podmiot wystawiający dokument do wypłacenia zamawiającemu kwoty wadium w sytuacji przewidzianej w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w sytuacji gdy wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip. st. sejny.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach