Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gm. Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gm. Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gm. Wisznia Mała o łącznej długości ok. 1 120,00 mb. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: - Zadanie nr 1 pod nazwą: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gmina Wisznia Mała. Zadanie nr 1 dofinansowane środkami budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. - Zadanie nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gmina Wisznia Mała - odwodnienie pasa drogowego. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - dla zadania nr 1: a. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b. zasadnicze roboty ziemne - 6 918,20 m2; c. wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni - 7 643,20 m2; d. wykonanie elementów liniowych- 2 837,00 m; e. Wykonanie nawierzchni asfaltowych - 6 918,20 m2; f. roboty konstrukcyjne - przebudowa istniejących przepustów drogowych - 2 kpl.; g. roboty wykończeniowe. - dla zadanie nr 2: a. roboty przygotowawcze i ziemne; b. roboty konstrukcyjne w zakresie montażu przepustów drogowych - 64 m c. montaż przyłączy DN 315 - 68 m, przykanalików DN 200 - 415,2 m; d. montaż studni systemowych kd DN 600 - 26 szt. i wpustów deszczowych e. Wykonanie próby szczelności f. roboty wykończeniowe. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, na którą składa się: 1. Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (ST) dla zadania nr 1 i zadania nr 2, 2. Książka przedmiarów dla zdania nr 1 i zadania nr 2, 3. Projekt Budowlany dla zadania nr 1 pn: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gmina Wisznia Mała opracowany przez SAW-TECH Studio Management/Projekty/Kosztorysy. 4. Projekt Wykonawczy dla zadania nr 1: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gm. Wisznia Mała opracowany przez SAW-TECH Studio Management/Projekty/Kosztorysy. 5. Projekt budowlany dla zadania nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gmina Wisznia Mała - Odwodnienie pasa drogowego opracowany przez SAW-TECH Studio Management/Projekty/Kosztorysy. 6. Projekt Wykonawczy: Zadanie nr 2 : Przebudowa drogi powiatowej nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gm. Wisznia Mała - odwodnienie pasa drogowego. opracowany przez SAW-TECH Studio Management/Projekty/Kosztorysy. 7. Projekt docelowej organizacji ruchu opracowany przez SAW-TECH Studio Management/Projekty/Kosztorysy. 8. Opinia geotechniczna 5.Szczegółowe warunki realizacji zadania: - Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu zastępczego na czas budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002 z adnotacją na kopii przelewu Wadium - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1370 D w miejscowości Szymanów, gm. Wisznia Mała. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt VIII. niniejszej SIWZ. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c) nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zasady zwrotu wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 1a. 1a) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach