Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi ciągu pieszo-jezdnego łączącego ul. Szkolną z pętlą autobusową w miejscowości Krokowa

Gmina Krokowa ogłasza przetarg

  • Adres: 84-110 Krokowa, ul. Szkolna 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 675 41 00 , fax. 0-58 675 41 01
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krokowa
    ul. Szkolna 2 2
    84-110 Krokowa, woj. pomorskie
    tel. 0-58 675 41 00, fax. 0-58 675 41 01
    REGON: 19167552800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krokowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi ciągu pieszo-jezdnego łączącego ul. Szkolną z pętlą autobusową w miejscowości Krokowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi ciągu pieszo-jezdnego łączącego ul. Szkolną z pętlą autobusową w miejscowości Krokowa, o łącznej długości ok. 0,30 km; nawierzchnia jezdni i zjazdów z kostki betonowej szarej gr. 8 cm o powierzchni ok. 527,30 m2, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6 cm o powierzchni ok. 299,30 m2. Przewiduje się następującą opcję realizacji zamówienia: - zamawiający posiada środki finansowe na remont drogi w wysokości 100 000 zł; - w przypadku wyboru oferty przekraczającej wysokość posiadanych środków umowa zostanie zawarta na zakres robót dostosowany do powyższej kwoty oraz będzie przewidywała możliwość zwiększenia zakresu w przypadku pozyskania przez zamawiającego na ten cel dodatkowych środków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krokowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach