Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg stanowiących własność Gminy Pszczółki

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg stanowiących własność Gminy Pszczółki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I Naprawa dróg gruzem betonowym i ceglanym polegająca na wyrównaniu powierzchni drogi, zastosowaniu gruzu na szerokości jezdni ok. 4,0 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Gruz betonowy frakcji 0-32, nie powinien zawierać więcej niż 25% cząstek ceglanych. Gruz ceglany frakcji 0-32, może zawierać dowolną ilość gruzu betonowego. W przypadku konieczności wykonania korytowania drogi, należy wykonać koryto na głębokości 10 cm. Ziemię z korytowania wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. 2. Część II Naprawa dróg kruszywem naturalnym łamanym polegająca na wyrównaniu nawierzchni drogi, uzupełnieniu ubytków i wyrównaniu nawierzchni 5 cm warstwą kruszywa po zagęszczeniu, na szerokości jezdni ok. 4,0 m. Do wykonania robót zastosować kruszywo naturalne łamane frakcji 8-16. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. 3. Część III Naprawa fragmentu drogi ul. Witosa w Pszczółkach (skrzyżowanie z ul. Konopnickiej) poprzez przełożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni na powierzchni ok. 100 m2; - wykonanie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni z płyt Yomb pochodzących z rozbiórki na powierzchni ok. 100 m2; - zamulenie nawierzchni, - regulacja 2 krat deszczowych. 4. Część IV Remont fragmentu drogi ul. Brzozowej w Ulkowach (zjazd z drogi powiatowej) poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej na powierzchni ok. 100 m2; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni z płyt Yomb pochodzących z rozbiórki (materiał Zamawiającego) na powierzchni ok. 100 m2; - zamulenie nawierzchni. 4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo ich użytkowników. 5. W przypadku gdy wykonywanie prac wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). 6. Rozliczanie za poszczególne prace z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie protokołów odbioru robót zaakceptowanych i podpisanych przez Inspektora Nadzoru (jeśli będzie wyznaczony przez Zamawiającego) i upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Pszczółki. 7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szkicu lokalizacji wykonanych prac, a także do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (przed rozpoczęciem prac i po wykonaniu prac), które to stanowić będą załączniki do protokołu odbioru robót (płyta CD). 8. Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. 9. O przydatności do wbudowania, w ramach realizowanych prac, materiału rozbiórkowego (stanowiącego własność Zamawiającego) decydować będzie Inspektor Nadzoru/Zamawiający. 10. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, założeń projektowych, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących roboty ziemne i nawierzchniowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach