Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg rolniczych na terenie gminy Łęki Szlacheckie.

Gmina Łęki Szlacheckie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-352 Łęki Szlacheckie, Łęki Szlacheckie 13 D
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 7875325 w. 13 , fax. 0-44 7875315
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęki Szlacheckie
    Łęki Szlacheckie 13 D
    97-352 Łęki Szlacheckie, woj. łódzkie
    tel. 0-44 7875325 w. 13, fax. 0-44 7875315
    REGON: 00054078800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lekiszlacheckie.i-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg rolniczych na terenie gminy Łęki Szlacheckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni dróg rolniczych przy użyciu tłucznia grubości 15 cm. 1/ droga w miejscowości Teklin długości 390 mb. szerokości 3 m, 2/ droga w miejscowości Bęczkowice długości 450 mb. szerokości 3 m, 3/ droga w miejscowości Nakielniki - Felicja długości 1.420 mb. szerokości 3 m. Remont nawierzchn dróg rolniczych przy użyciu żwirów grubości 20 cm. 1/ droga w miejscowości Ogrodzona - Dębina długości 600 mb. szerokości 4 m, 2/ droga w miejscowości Trzepnica - Wydryniwa długości 1.545 mb. szerokości 4 m. Remonty cząstkowe dróg przy użciu tłucznia w miejscowościach : Teklin, Podstole, Trzepnica, Cieśle, Huta, Piwaki i Antonielów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 24 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ) tj. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomiczej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub ust. 2 Pzp. .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1 do specyfikacji, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 i art. 24 - załącznik nr 3 do specyfikacji,oraz zaakceptują warunki umowy załącznik nr 2 do specyfikacji. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winien on być potwierdzony przez urząd wydający, że wpis jest aktualny i zgodny ze stanem prawnym, w przypadku gdy dokument ten jest wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzajacego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lekiszlacheckie.i-bip.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach