Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY CHOCZEWO

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5723940 , fax. 058 6763012
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo
    ul. Pierwszych Osadników 17 17
    84-210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 058 5723940, fax. 058 6763012
    REGON: 00053446300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY CHOCZEWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinkowych remontów nawierzchni dróg gruntowych (gminnych oraz wewnętrznych) na terenie gminy Choczewo w roku 2014. Prace stanowiące przedmiot zamówienia polegać mają na: - profilowaniu mechanicznym i zagęszczeniu nawierzchni dróg gruntowych, - wyrównaniu istniejącej podbudowy kruszywem betonowym łamanym, - wykonaniu nawierzchni z mieszanek piaszczysto-gliniastych, z tłucznia kamiennego i kruszywa betonowego łamanego, - wykonaniu przepustów drogowych, - regulacji studzienek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji budowlanej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia na terenie, na którym będą wykonywane prace odpowiedzialność ponosi wykonawca. 2.Warunki realizacji zamówienia 1)Realizację zamówienia będzie koordynował Zamawiający. 2)Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego, za pomocą zleceń, które Wykonawca otrzyma w formie pisemnej od Zamawiającego. 3)Wykonawca otrzyma zlecenie w formie pisemnej, w której określony zostanie każdorazowo zakres (długość i szerokość, wyliczoną powierzchnią robót), miejsce, sposób, rodzaj materiału drogowego i termin wykonania prac. 4)Termin wykonania prac będzie ustalany z uwzględnieniem następujących założeń: - Wykonawca przystąpi do wykonywania robót w ciągu 2 dni od daty zlecenia, - zakończenie robót 14 dni od daty zlecenia. Dopuszcza się w przypadku realizacji zleceń o dużym zasięgu uniemożliwiających obiektywnie ich wykonanie w wymaganym terminie, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przedłużenie terminy zakończenia prac. 5)Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo materiały do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów. 6)Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt stosowany do robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót ustalonego w przedmiarze robót, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót. 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zwiększania i/lub zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów robót ujętych w przedmiarze do wysokości maksymalnego wynagrodzenia brutto w kwocie 167.000,00 zł. 9)Zamawiający nie zapewnia ciągłości pracy w okresie umowy i zastrzega sobie prawo do wyznaczania terminów, w miarę potrzeb bieżących. 10)Rozliczenie następować będzie za faktyczną ilość wykonanych robót. 11)Termin obowiązywania zamówienia do 31.12.2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach