Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gruntowych

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ludwika Waryńskiego 34A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 66 30 800 , fax. 56 66 30 801
  • Data zamieszczenia: 2016-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    ul. Ludwika Waryńskiego 34A 34A
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 66 30 800, fax. 56 66 30 801
    REGON: 34053433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gruntowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni dróg gruntowych w granicach administracyjnych miasta Grudziądza przez wykonanie robót wg poniższych technologii: 1.Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg gruntowych równiarką, wraz z zagęszczeniem wzruszonego gruntu walcem ogumionym, z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1m2, pomnożonej przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. 2.Przygotowanie istniejącej nawierzchni gruntowej pod nawierzchnię z destruktu bitumicznego, gruzu betonowego, tłucznia kamiennego przez wykonanie mechanicznego odspojenia warstwy nawierzchni gruntowej grubości 15 cm z przemieszczeniem urobku podłużnym i poprzecznym dla nadania spadków, ze zmagazynowaniem nadmiaru gruntu na hałdach i mechanicznym zagęszczeniem dna koryta, z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1m2, pomnożonej przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. 3.Mechaniczne wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1m2 pomnożonej przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. 4.Mechaniczne rozścielanie destruktu bitumicznego z jego wyprofilowaniem i zagęszczaniem nawierzchni walcem stalowym wibracyjnym - warstwa o grubości 12 cm (bez kosztów transportu), z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1m2 pomnożonej przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. 5.Mechaniczne rozścielenie gruzu betonowego z jego wyprofilowaniem i zagęszczeniem walcem stalowym wibracyjnym wraz z przygotowaniem i dostawą do miejsca wbudowania, oraz zażwirowaniem pospółką z zebraniem większych ziaren kamieni przez wygrabienie - Warstwa o grubości 15 cm, z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1m2, pomnożonej przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia deklaracji zgodności na wbudowane kruszywo kamienne oraz gruz betonowy. 6.Wywóz nadmiaru ziemi odspojonej kat. III z hałd samochodami samowyładowczymi z mechanicznym załadunkiem i wyładunkiem na odległość do 10 km, z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1m3, pomnożonej przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. 7.Ulepszenie nawierzchni gruntowej poprzez rozścielenie i zagęszczenie na przygotowanym podłożu odsiewki z gruzu betonowego 0/10 mm warstwą średniej gr. 10 cm z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1m2, pomnożonej przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. 8.Wykonanie ręcznego żwirowania nawierzchni pospółką, z zebraniem większych ziaren przez wygrabienie; z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1m2, pomnożonej przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. 9.Remont istniejącej nawierzchni z tłucznia z gruzu poprzez odspojenie i wyprofilowanie do odpowiedniego spadku, uzupełnienie 5 cm warstwy górnej nawierzchni tłuczniem z gruzu, wyprofilowanie i zagęszczenie z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1m2, pomnożone przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. 10. Ścinanie poboczy mechanicznie, grub. warstwy ścinanej - 10 cm, wraz z odwiezieniem ścinki na odkład 11.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: kratki ściekowe uliczne, włazy kanałowe, zawory wodociągowe i gazowe, studnie telekomunikacyjne i energetyczne. z podaniem w ofercie ceny jednostkowej wykonania 1szt, pomnożonej przez podaną ilość wykonania robót w pozycji, z wyliczeniem wartości robót dla danej pozycji kosztorysowej. 12. Transport destruktu bitumicznego, gruzu betonowego, kruszywa łamanego z mechanicznym załadunkiem, pojazdami samowyładowczymi 5-10 Mg,: na odległość do 0,5 km, za każde dalsze 0,5 km. Na podstawie powyższego opisu robót remontowych nawierzchni gruntowych w poszczególnych technologiach wykonania wraz z robotami towarzyszącymi, należy wypełnić formularz ofertowy cen jednostkowych w każdej z 12 pozycji wymienionych wyżej metodą kalkulacji szczegółowej, która określi wartość netto cen jednostkowych poszczególnych rodzajów robót. Rodzaj robót wg wyszczególnionych technologii wraz ze wskazaniem lokalizacji robót, zamawiający określi w trakcie trwania umowy. 3.3. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej. 3.4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował następującym sprzętem, którego ilość musi być wystarczająca do wykonania zadania: - równiarek, spycharek, rozkładarki - min po 1 szt. - walców statycznych, gładkich lub ogumionych, samojezdnych lub doczepnych, walców stalowych wibracyjnych lub płytowych zagęszczarek wibracyjnych lekkich i ciężkich - min. po 1 szt. - ręcznego sprzętu do drobnych robót naprawczych, jak łopaty, oskardy, ubijarki ręczne itp. - beczkowozu z urządzeniem do polewania. - ścinarki poboczy (szer. 1,25 m) - samochodu samowyładowczego (16-24 t) Informacje dotyczące Podwykonawstwa Wykonawca, który zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany Podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 10 1020 5011 0000 9702 0169 6111. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zarządu Dróg Miejskich. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach