Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Tłuchowo i Turza Wilcza

Gmina Tłuchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-605 Tłuchowo, ul. Sierpecka 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 287 62 60 , fax. 54 287 62 04
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuchowo
    ul. Sierpecka 20 20
    87-605 Tłuchowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 287 62 60, fax. 54 287 62 04
    REGON: 91086657700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tluchowo.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Tłuchowo i Turza Wilcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1.Remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Tłuchowo i Turza Wilcza.  Zamówienie obejmuje drogi: 1) Remont drogi gminnej nr 170964C Tłuchowo - Miła. Lokalizacja robót: od km 0+000 do km 0+080 = 0,080 km, pow. 501,5m? tj. roboty pomiarowe, wzmocnienie podbudowy tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm, skropienie oczyszczonej nawierzchni emulsją asfaltową, regulacja i uzupełnienie poboczy2 x 2,0 m na całym odcinku tj. 73 m, wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno - bitumicznej wg PN- EN o grubości 4cm w ilości 100Kg/m2, regulacja pionowa studzienek wodociągowych - 3 szt, kanalizacyjnych - 2szt. 2) Remont drogi gminnej nr 170918 C Turza Wilcza - Seperunki - Turza Wilcza. Lokalizacja robót: od km 0+000 do km 0+410 = 0,410 km - Etap I - o pow. 1444m? tj. roboty pomiarowe, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm - pow. 1526m?, skropienie oczyszczonej nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej wg PN-EN w ilości 100 kg/m2 o grubości 4 cm ,wykonanie poboczy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również : - organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: - opis techniczny, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorysy ofertowe, projekt istotnych postanowień umowy.  4. Zakres rzeczowy obejmuje: roboty budowlane - zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Podane w  przedmiarach robót, dokumentacji budowlano - wykonawczej   i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne materiałów ( producent, pochodzenie, itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia   podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w w/w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w kosztorysach nakładczych, przedmiarach robót, oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane w kwocie: 2000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych,  - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia      9 listopada  2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).   3. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek  nr 19 9542 0008 2005 0500 3825 0008 w Banku   Spółdzielczym w   Lipnie o/Tłuchowo   .-  kopie dowodu wpłaty  załączyć do oferty. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na koncie zmawiającego w terminie składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych . 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty  najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt  10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 8. Zamawiający zwraca niezwłoczne wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 10 i 11

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tluchowo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach