Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych ulicy Botanicznej oraz ulicy Karlińskiego wraz z łącznikiem w miejscowości Olsztyn oraz Budowa drogi gminnej w Biskupicach ul. Spokojna

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343285076 , fax. +48343285057
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Józefa Piłsudskiego 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. +48343285076, fax. +48343285057
    REGON: 000547187
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych ulicy Botanicznej oraz ulicy Karlińskiego wraz z łącznikiem w miejscowości Olsztyn oraz Budowa drogi gminnej w Biskupicach ul. Spokojna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni dróg gminnych ulicy Botanicznej oraz ulicy Karlińskiego wraz z łącznikiem w miejscowości Olsztyn oraz Budowa drogi gminnej w Biskupicach ul. Spokojna 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.3. Budowę drogi gminnej w Biskupicach ul. Spokojna Zakres robót obejmuje: - budowę drogi o nawierzchni bitumicznej, - budowę drogi o nawierzchni tłuczniowej, - budowę rowów odparowalno – wsiąkanych, - przebudowę zjazdu z drogi powiatowej nr 1065 S – włączenie drogi gminnej do drogi powiatowej Roboty nawierzchniowe - nawierzchnia tłuczniowa: górna warstwa z klińca o uziarnieniu 4,0-31,5mm i miał 0-4mm- 9 cm oraz dolna warstwa-tłuczeń o uziarnieniu 31,5-63 mm – 18 cm - nawierzchnia bitumiczna: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 6cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 7cm, podbudowa pomocnicza z tłucznia kamiennego- 20 cm - wzmocnienie istniejącego podłoża, na głębokości 10 cm - pobocze oraz rowy z humusu zdjętego pod koryto jezdni grubość 10 cm - powierzchnia nawierzchni bitumicznej: 68,85 m2 - powierzchnia nawierzchni tłuczniowej: 3774,85 m2 - powierzchnia pobocza: 1105,50 m2 - powierzchnia rowów odparowująco wsiąkających: 252,60 m2 2.4. Remont nawierzchni drogi gminnej ulicy Karlińskiego wraz z łącznikiem w miejscowości Olsztyn Zakres robót obejmuje: ulica Karlińskiego - remont istniejącej jezdni wraz z wykonaniem utwardzonego pobocza, od hm 0+19.00 do hm 1+10,79 wzdłuż ul. Karlińskiego istniejące prawostronne pobocze należy utwardzić na szerokości 1,5 m oraz wykonać remont jezdni bitumicznej o szerokości 5 m Na odcinku od hm 1+10.79 do końca opracowania przewidziano remont obustronnego pobocza , o szer. 1,5 m praz jezdnie o szerokości 5 m - remont zjazdów na posesję, - remont wpustów chłonnych - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych oraz telekomunikacyjnych łącznik pomiędzy ulicami Karlińskiego i Botanicznej - remont istniejącej jezdni, - remont zjazdów na posesje, remont wpustów chłonnych - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych oraz telekomunikacyjnych, Roboty nawierzchniowe - Nawierzchnia jezdni bitumicznej: beton asfaltowy dwie warstwy po 4 cm każda, górna podbudowa o grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, dolna podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej: kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo – piaskowa 3 cm, podbudowa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, - nawierzchnia utwardzonego pobocza z kostki betonowej: warstwa ścieralnej z kostka betonowa8 cm, podsypka cementowo – piaskowa 3 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 20 cm - nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej: warstwa ścieralna kostka betonowa 8 cm podsypka cementowo – piaskowa 3 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 20 cm, - powierzchnia jezdni bitumicznej 2158 m2 - powierzchnia z jezdni z kostki betonowej 809 m2 - powierzchnia utwardzonego pobocza 652 m2 Odwodnienie należy wykonać poprzez spadki podłużne i poprzeczne oraz przez 11 wpustów chłonnych o średnicy Ø500 Remont ul. Karlińskiego będzie prowadzony pod nadzorem archeologicznym. 2.5. Remont nawierzchni drogi gminnej ulicy Botanicznej w miejscowości Olsztyn Zakres robót obejmuje: - remont istniejącej jezdni wraz z wykonaniem obustronnym utwardzonego pobocza, - szerokość jezdni bitumicznej wynosi 5 m, oraz 3,5. na odcinku za skrzyżowaniem z łącznikiem, - szerokość utwardzonego pobocza 1,5 m miejscami przewężona z uwagi na granice ewidencyjne działek oraz lokalizację ogrodzeń - remont zjazdów na posesję - remont wpustów chłonnych -zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych oraz telekomunikacyjnych - przybudowy kolidującego hydrantu Roboty nawierzchniowe - Nawierzchnia jezdni bitumicznej: beton asfaltowy dwie warstwy po 4 cm każda, górna podbudowa o grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, dolna podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm - nawierzchnia jezdni z kostki granitowej: kostka granitowa grubości 10 cm, podsypka cementowo – piaskowa 3 cm, podbudowa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, - nawierzchnia utwardzonego pobocza z kostki betonowej: warstwa ścieralnej z kostka betonowa 8 cm, podsypka cementowo – piaskowa 3 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 20 cm - nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej: warstwa ścieralna kostka betonowa 8 cm podsypka cementowo – piaskowa 3 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 20 cm, - powierzchnia jezdni bitumicznej 2528 m2 - powierzchnia jezdni z kostki granitowej 25 m2 - powierzchnia utwardzonego pobocza 1317 m2 - powierzchnia zjazdów 582m2 Odwodnienie realizowane będzie poprzez spadki podłużne i poprzeczne przez system wpustów chłonnych, oraz przez zastosowanie rowów filtracyjnych szerokości 0,5 m i głębokości 0,6 m wypełnionych kruszywem łamanym 8-32 mm z rurą drenarską perforowaną w otulinie o średnicy 160 mm oraz w kierunku terenów zielonych. Rowy filtracyjne podłączone są do zbiorników rozłączających w celu usprawnienia odprowadzenia wody powierzchniowej. 2.6. Oznakowanie zgodnie z organizacją ruchu dla w/w ulic. oznakowanie musi być wykonane zgodnie z zał. 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 z późn. zm.) 2.7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ: Dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, Projekt Stałej Organizacji Ruchu stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ jako zbiór Dokumentacja oraz Wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 2.8. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN,EN przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 2.9. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.10. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy. 2.11. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.12. Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j. w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń. 2.13. Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 9.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 9.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 9.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 – 4 Pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp. 9.7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do ofert kopii potwierdzenia nadania przelewu. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego ( jeżeli dotyczy): Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22 a ust.2 ustawy pzp. 6. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz.1503 z późn. zm.) i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, wykonawca winien złożyć nie później niż w terminie składania ofert oświadczeniem zawartym w „Formularzu Ofertowym”. Zastrzeżoną część oferty wykonawca powinien oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnej (wydzielonej) kopercie oznaczonej napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ”. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty uzasadnienie kwestii związanej z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dot. tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.olsztyn.bip.jur.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu bez dodatkowego wezwania: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach