Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Wielka Nieszawka

Gmina Wielka Nieszawka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-165 Wielka Nieszawka, Toruńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Nieszawka
    Toruńska 12
    87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 871118750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Wielka Nieszawka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Wielka Nieszawka, w miejscach wskazanych przez zamawiającego, w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe za wykonanie 1 m2 remontu poszczególnych asortymentów robót, z podziałem na dwie części, tj.:1. Część I: Remont cząstkowy (uzupełnienie ubytków) nawierzchni asfaltowych przy użyciu ‘remontera ciśnieniowego’ - pow. 2000 m.kw. Faktyczna liczba m.kw. zostanie ustalona po rozstrzygnięciu przetargu z uwzględnieniem stawki za 1 m.kw. wskazanej w ofercie Wykonawcy i maksymalnej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia cz. I. w wysokości 105.000,00 zł bruttoPrzedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Wielka Nieszawka, w miejscach wskazanych przez zamawiającego, w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe za wykonanie 1 m2 remontu poszczególnych asortymentów robót, z podziałem na dwie części, tj.:2. Część II: Remont nawierzchni z wymianą podbudowy - pow. 300 m.kw. Faktyczna liczba m.kw. zostanie ustalona po rozstrzygnięciu przetargu z uwzględnieniem stawki za 1 m.kw. wskazanej w ofercie Wykonawcy i maksymalnej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia cz. II. w wysokości 80.000,00 zł brutto3. Na konstrukcję nawierzchni dla części II musi się składać:1) Podsypka piaskowa grubości 15 cm.2) Podbudowa z tłucznia kamiennego, drogowego o frakcji 31-63 zaklinowana klińcem kamiennym o uziarnieniu 2-8 o łącznej grubości min 30 cm.3) Nawierzchnia asfaltobetonowa lub polimeroasfaltowa ma mieć dwie warstwy, min 5+4 cm grubości. Nawierzchnia ma być wykonana z masy asfaltowej o parametrach jak dla ruchu KR 3-4.4) Nawierzchnię asfaltobetonową należy układać rozściełaczem do mas bitumicznych. Jeśli fragmenty do naprawy nie pozwalają na zastosowanie rozściełacza należy ją układać ręcznie, przy czym jakość i równość nawierzchni nie może odbiegać od jakości nawierzchni rozkładanej mechanicznie.5) Układanie mieszanki asfaltowej ma być wykonywane w temperaturze podłoża i powietrza powyżej +5 stopni Celsjusza, na suche, czyste i odpylone podłoże po uprzednim jego skropieniu asfaltem.6) Jeśli mieszanka będzie zbyt zimna, nie wolno jej układać, a próba ułożenia skutkować będzie ponownym wykonaniem robót nawierzchniowych.7) Przy naprawach i odtwarzaniu nawierzchni na krawędzi jedni, przy której brak jest krawężnika poszczególne warstwy konstrukcji nawierzchni należy poszerzać w następujący sposób:a. Podsypka piaskowa ma być szersza od podbudowy o tyle ile wynosi grubość układanej podbudowy.b. Podbudowa ma być szersza od nawierzchni o tyle ile wynosi grubość układanej nawierzchni.c. Połączenie nawierzchni istniejącej z nowo układaną będzie uszczelnione taśmą asfaltową na etapie układania nawierzchni lub zalane mastyksem ewentualnie masą zalewową z zasypaniem drobnym kruszywem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości:Część I – 1.000,00 zł,Część II – 800,00 zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończyli:i. dla części I zadania co najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą remontu/budowy dróg z nawierzchnią asfaltową o wartości min. 105.000,00 zł brutto;ii. dla części II zadania co najmniej 1 robotę 1 robotę budowlaną dotyczącą remontu/budowy dróg z nawierzchnią asfaltową o wartości min. 80.000,00 zł brutto;W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.b. W zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;* Wykonawca winien wykazać się osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995 r.) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Powyższe oznacza, iż w razie złożenia oferty zawierającej wskazanie osób posiadających uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w SIWZ.W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej) wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz pozostałych przepisów ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r. poz. 551).Zamawiający informuje, iż zgodnie z treścią art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z odrębnymi przepisami, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach