Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH

Gmina Krzyżanów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-314 Krzyżanów, Krzyżanów 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 3562200 , fax. 024 3562900
  • Data zamieszczenia: 2012-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanów
    Krzyżanów 10 10
    99-314 Krzyżanów, woj. łódzkie
    tel. 024 3562200, fax. 024 3562900
    REGON: 61101569000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania są roboty budowlane obejmujące remont nawierzchni dróg gminnych w gminie Krzyżanów: a) Nr 102168E klasy L - na odcinku: Pawłowice - Micin - Stefanów, na działkach o numerach ewidencyjnych: 8, 13, 18 - obręb geodezyjny Micin; 304, 306, 303 - obręb geodezyjny Pawłowice; 32,- obręb geodezyjny Młogoszyn, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Inwestycja dotyczy remontu drogi i obejmuje odcinek drogi o długości 2,571 km, szerokości jezdni 3,80 m, szerokość poboczy 0,75 m. b) Nr 102173E klasy L - w ciągu drogi gminnej: Wyręby Siemienickie - Brony - Siemieniczki na działkach o numerach ewidencyjnych: 9, 32, 65 - obręb geodezyjny Siemieniczki, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Inwestycja dotyczy remontu drogi i obejmuje odcinek drogi o długości 0,721 km, szerokości jezdni 3,5 - 5,00 m, szerokość poboczy 0,75 m. 3.2. Zakres robót obejmuje roboty drogowe związane z remontem nawierzchni drogi, gdzie inwestycja będzie realizowana przy wykorzystaniu tradycyjnych, typowych technologii występujących w budownictwie drogowym w istniejącym pasie drogi przy wykorzystaniu naturalnego ukształtowania środowiska. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach stanowiących integralną część SIWZ: a) Załącznik nr 7 - Dokumentacja techniczna (projekt budowlany), dla poszczególnych odcinków dróg, b) Załącznik nr 8 - Przedmiary robót, dla poszczególnych odcinków dróg, c) Załącznik nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.3. W ramach ceny ofertowej Wykonawca zapewni wykonanie robót zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej, niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 3.4. W ramach ceny ofertowej Wykonawca zapewni: a) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany do opracowania uzgodnienia z odpowiednimi służbami projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, c) Oznakowanie tymczasowe robót w okresie realizacji zamówienia - zgodnie z BRD, d) Demontaż tymczasowego oznakowania robót po zakończeniu robót, 3.5. Przekazanie Zamawiającemu przed odbiorem końcowym inwestycji, dokumentów wynikających z przepisów prawa, z związanych z realizacją inwestycji. 3.6. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza - przed podpisaniem umowy - zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego inwestycji opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej - zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), który będzie wykorzystany w szczególności do rozliczenia inwestycji, oceny zakresu wykonanych robót przez Wykonawcę na danym etapie realizacji inwestycji lub do obliczenia należnego wynagrodzenia w przypadku zamiany zakresu (przedmiotu) robót. 3.7. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność wszelkich danych przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego - wykorzystywanych w procesie przygotowania oferty. 3.8. Wynagrodzenie przyszłego Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy zapisami kosztorysu nakładczego a projektu budowlanego dla ustalenia ceny oferty należy przyjąć dane zawarte w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: pieniądza, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 55 9021 1018 0100 0185 2001 0016 - Bank Spółdzielczy Wspólna Praca w Kutnie Oddział w Krzyżanowie przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji bankowych oraz gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: 1) Wszystkim Wykonawca niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.7., 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium w sposób określony w pkt 8.4., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w takim przypadku Zamawiający w żądaniu określi termin wniesienia wadium. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugkrzyzanow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach