Przetargi.pl
Remont nawierzchni części ul. Dzwonkowej – bocznej w Tychach

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 322 277 008
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 322 277 008
    REGON: 16634400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni części ul. Dzwonkowej – bocznej w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty drogowe, w tym: - wymagania ogólne (tymczasowa organizacja ruchu, docelowa organizacja ruchu, nadzory branżowe, geodezja), - roboty przygotowawcze (roboty rozbiórkowe), - roboty ziemne (roboty pomiarowe, wykonanie koryta pod konstrukcje, profilowanie), - odwodnienie (kanalizacja deszczowa: wpusty uliczne, przykanaliki, wpięcia do istniejącej sieci), - budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - elementy ulic (krawężniki betonowe i kamienne, obrzeża betonowe i kamienne), - zieleń (trawniki), - tablica informacyjna (projekt powstał w ramach budżetu partycypacyjnego), - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu, - progi zwalniające, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza całości robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz innych dokumentów składanych wraz z ofertą: a) Oferta wykonawcy b) Kosztorys ofertowy – c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dołączonych dokumentów d) W przypadku, wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach