Przetargi.pl
„Remont nawierzchni chodników na terenie Gminy Czechowice – Dziedzice”

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 147 114 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2017-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 322 147 114, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont nawierzchni chodników na terenie Gminy Czechowice – Dziedzice”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Remont nawierzchni chodników na terenie Gminy Czechowice – Dziedzice” obejmuje miedzy innymi: rozbiórki różnych nawierzchni chodników, rozbiórkę obrzeży i krawężników, częściowe rozbiórki podbudowy, regulację wysokościową pokryw studni kanalizacyjnych i teletechnicznych, skrzynek z zaworami wodociągowymi i gazowymi oraz kratek ściekowych ulicznych, wykonanie nowych podbudów tłuczniowych, ułożenie nowych krawężników i obrzeży na ławie betonowej, nawierzchni z kostki brukowej betonowej, obniżenie chodników w miejscach przejść dla pieszych z zabudową kostki brukowej betonowej integracyjnej, remonty cząstkowe istniejących nawierzchni chodników, prace wykończeniowe, wywóz odpadów powstałych w czasie wykonywania prac wraz z przekazaniem ich do utylizacji. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót – załącznik nr 7 do SIWZ. Podany w przedmiarze zakres robót dotyczy planowanej ilości wykonania remontów urządzeń odwadniających drogi. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji planowanych ilości remontów urządzeń odwadniających drogi. Faktyczna ilość realizowanych remontów urządzeń odwadniających drogi może odbiegać od planowanych ilości. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji gdzie ostateczne wynagrodzenie nie przekroczy wartości 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych), gdyż kwota ta jest maksymalnym wynagrodzeniem za wykonanie umowy. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji – warunki skorzystania z prawa opcji: a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. c) Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. d) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części ( jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych ). e) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zakres prac określa przedmiar robót – załącznik nr 7 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. W szczególności nw. czynności w ramach realizacji umowy powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: Obowiązek zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę dotyczy w szczególności zakresu robót obejmującego: - przy pracach związanych z remontami nawierzchni chodników, układaniem krawężników i obrzeży na ławie betonowej. Wykonawca przedstawi wykaz osób realizujących zamówienie z określeniem rodzaju zatrudnienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach