Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodników i placów na terenie Ośrodka Wypoczynku Świątecznego - działka nr 212/8 obr. 7 Kamienna Góra

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2017-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodników i placów na terenie Ośrodka Wypoczynku Świątecznego - działka nr 212/8 obr. 7 Kamienna Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni chodników i placów na terenie Ośrodka Wypoczynku Świątecznego w Kamiennej Górze (działka nr 212/8 obr. 7), celem poprawienia stanu nawierzchni i usprawnienie warunków komunikacji w tym obszarze. Zakres robót remontowych obejmuje rozbiórkę starej nawierzchni asfaltowej i ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej zgodnie z układem istniejących chodników i placów. Wierzchnią warstwę nowej nawierzchni stanowić będzie betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm, ograniczona obrzeżami betonowymi 8x30cm, ułożonymi na ławie betonowej gr. 10 cm z oporem. Obrzeża betonowe powinny wystawać nad przyległy teren zieleni o 1-2cm umożliwiając spływ wód opadowych. Nawierzchnię należy wyprofilować poprzez nadanie jej jednostronnego lub dwustronnego spadku poprzecznego o wartości max. 2% w kierunku na przyległe trawniki. Niweletę podłużną nawierzchni należy dopasować do terenu przyległego tj. do istniejących nawierzchni betonowych i gruntowych oraz połączyć z istniejącymi chodnikami (dojście do kompleksu Orlik, wejście na most). Przy połączeniach z nawierzchniami gruntowymi chodniki należy zakończyć oporem w postaci leżącego krawężnika betonowego. Istniejącą nawierzchnię asfaltową chodników z placów należy rozebrać i zutylizować. Miejsca po likwidacji fragmentów istniejących nawierzchni asfaltowych oraz inne ubytki trawników, należy uzupełnić poprzez nawiezienie ziemi urodzajnej i wysianie trawy (urządzenie, odtworzenie trawnika). Zakłada się następującą konstrukcję nawierzchni projektowanego chodnika: nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej 3-5 cm, podbudowa z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm grubości 20 cm po zagęszczeniu, warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu. Zakres planowanych robót budowlanych jest następujący: rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej chodników i placów, obrzeży betonowych z wywiezieniem i utylizacją odpadów, wykonanie koryta w gruncie do głębokości ok. 35 cm z wywiezieniem nadmiaru gruntu, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem – ok. 920 m, ułożenie rur przepustowych PCV 110 mm pod warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni dla przyszłej instalacji zasilającej oświetlenie uliczne – dł. całkowita przepustów ok. 90m, ułożenie warstw projektowanej podbudowy z zagęszczeniem, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 2 950 m2, demontaż i ponowny montaż istniejących ławek parkowych, uporządkowanie terenu wzdłuż wybudowanej nawierzchni poprzez uzupełnienie i wyrównanie gruntu i uzupełnienie nawierzchni trawiastych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja techniczna, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach