Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodnika w ul. Czorsztyńskiej w Poznaniu.

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    Wilczak 17
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
    REGON: 16252400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodnika w ul. Czorsztyńskiej w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni chodnika w ul. Czorsztyńskiej w Poznaniu na odcinku od ul. Chochołowskiej do Lubieńskiej oraz usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - 43,42 m3 - ułożenie opornika betonowego 10x25 cm na ławie betonowej - 43,00 m - ułożenie obrzeża betonowego 6x20 cm na ławie betonowej - 429,60 m - wjazdy z kostki betonowej brukowej (z odzysku) na podbudowie betonowej - 64,00 m2 - chodnik z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm typu cegła koloru szarego na podbudowie betonowej - 411,70 m2 - regulacja wysokościowa urządzeń obcych - 4 szt - odtworzenie zieleni - 195,48 m2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa szkic wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załączniki nr 2-4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 3 500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach