Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodnika na ulicy Szpitalnej w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 00 , fax. 48 341 42 04
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 00, fax. 48 341 42 04
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodnika na ulicy Szpitalnej w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, związane z remontem nawierzchni chodnika na ulicy Szpitalnej w Pionkach. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) wycinka drzew - 34 szt. 2) wykarczowanie pni i korzeni drzew powstałych po wycięciu drzew - 37 szt. 3) rozebranie istniejących krawężników betonowych - 493,85 mb. 4) rozebranie istniejących chodników z płyt betonowych - 942,73 m2, 5) rozebranie istniejących wjazdów z trylinki - 114,92 m2, 6) regulacja pionowa studzienek telefonicznych, zaworów wodociągowych i gazowych, hydrantu - 22 szt., 7) ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm - 493,85 mb., 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm typu Behaton, kolor czerwony - 911,81 m2, 9) wykonanie wjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8cm typu Behaton, kolor czarny - 120,54 m2. 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) w Przedmiarze robót remontu chodnika (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań, 8) wykona wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach