Przetargi.pl
„Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych".

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych – powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową i grysem kamiennym o wymiarze 5-8 mm - dwukrotnie zgodnie Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 1 do siwz. 2. Zakres robót obejmuje m.in. 2.1. wyrównanie i utwardzenie pobocza; 2.2. wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni; 2.3.oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę; 2.4. ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca; 2.5. rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń (szacunkowo ok. 50,0 ton masy); 2.6.zagęszczenie ułożonej mieszanki; 2.7.mechaniczne skropienie nawierzchni emulsja asfaltową – dwukrotnie (kombajn drogowy); 2.8.mechaniczne rozsypanie kruszywa – dwukrotnie (kombajn drogowy); 2.9. zawałowanie rozścielonej warstwy kruszywa; 2.10. ustawianie znaków zabezpieczających; 2.11. pielęgnacja nawierzchni z mechanicznym usuwaniem kruszywa niezwiązanego. 3. Szacunkowa ilość do wykonania – 4 438,00 m2. 4. Cena za 1 m2 ma obejmować podwójne skrapianie z uprzednim wykonaniem remontu cząstkowego uszkodzonej nawierzchni (ok. 10% szacunkowej ilości) tj. 50 ton masy asfaltowej. 5. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy wykonanie prac w miare potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg. 6. Rzeczywista wartość robót zostanie określona na podstawie zlecenia zamawiającego wg ceny jednostkowej. 7. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody. 9. Wykonawca ponosi wszelki koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwienia. 10. Nazwy i kody dotyczące opisujące przedmiot zamówienia (CPV): CPV – 45 000000-7 roboty budowlane 45 30000-8 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównanie terenu 45 233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 12. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 13. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 14. Zapisy, o których mowa w pkt. od 12 do 13 niniejszego rozdziału SIWZ stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 15. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu usług w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie operatorów sprzętu. 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi Formularz nr 8 do siwz. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d) wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – formularz nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ponadto, do oferty wykonawca musi dołączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 9 ppkt 1 SIWZ, w przypadku gdy wykonawca zamierza polegać zasobach innych podmiotów, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami rozdziału XIV pkt 15 i 16 SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć samodzielnie formularz nr 2 do SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny lub zawodowy wykonawców oraz łączną sytuację ekonomiczną lub finansową. UWAGA! Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdziale XV pkt 9 SIWZ, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia – formularz Nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. Część B – Oświadczenia i dokumenty składane przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego 6. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty – wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający zażąda: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami – formularz nr 4 do SIWZ). 7. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty – wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nw. dokumenty składa każdy z wykonawców występujących wspólnie) : 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania istnienia wobec nich braku podstaw do wykluczenia zobowiązany jest przedstawić dokumenty w stosunku do tych podmiotów, o których mowa w pkt 7 ppkt 1-3 niniejszego rozdziału SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach