Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznych dróg, ulic i chodników na terenie miasta i gminy Swarzędz, należących do Gminy Swarzędz w 2021 roku

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swarzedz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznych dróg, ulic i chodników na terenie miasta i gminy Swarzędz, należących do Gminy Swarzędz w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni bitumicznych dróg, ulic i chodników na terenie miasta i gminy Swarzędz, należących do Gminy Swarzędz w 2019 roku. Zamówienie obejmuje remonty cząstkowe ulic, dróg i chodników o nawierzchni bitumicznej (asfaltowej) na terenie miasta i gminy Swarzędz (wg bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia zawarcia umowy do 15.12.2021r.). Zamówienie obejmuje: 1. Remont nawierzchni dróg i ulic gminnych w technologii powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami – szacunkowa ilość 1400 m2. 2. Naprawa średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego – powyżej 2 cm o nienaruszonej warstwie podbudowy – szacunkowa ilość 1600 m2. 3. Naprawa głębokich uszkodzeń - powyżej 4 cm o naruszonej warstwie podbudowy– szacunkowa ilość 3000 m2. Roboty będą zlecane według bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w formie email lub pisemnie. Każdorazowo w zleceniu określony będzie szczegółowo zakres i rodzaj robót do wykonania. Zlecenie może być przekazywane telefonicznie po czym będzie potwierdzone e-mailem przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczenie prowadzonych robót poprzez prawidłowe ich oznakowanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 poz. 2311 z późn. zm.). Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego poprzez pocztę elektroniczną e-mail o przystąpieniu do robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania robót zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1-3 rozliczane będą powykonawczo jako iloczyn umownych cen jednostkowych za 1 m2 i ilości jednostek obmiarowych wykonanych robót - na podstawie protokółów odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach