Przetargi.pl
Przebudowa odcinka ulicy Łąkowej w Kłodawie

Powiatowy Zarząd Dróg w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole
    Toruńska 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    REGON: 311022989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka ulicy Łąkowej w Kłodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa odcinka ulicy Łąkowej w Kłodawie "Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; roboty ziemne; ułożenie krawężników i obrzeży; wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm; wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8 cm; wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej gr. 8 cm; wykonanie nawierzchni jezdni; oznakowanie; roboty towarzyszące; rozwiązanie kolizji oświetlenia ulicznego  przebudowa sieci telekomunikacyjnej ORANGE POLSKA S.A; instalacje wodno-kanalizacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.2. Wadium w wysokości: - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalniedo dnia upływu terminu wiązania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o którychmowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Santander Bank Polska S.A. 77 1090 1203 0000 0001 0967 19076. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt. 2–4, Ustawy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwa zadania polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy minimum Z - zbiorczej , o wartości zadań nie mniejszej niż 1.200 000,00 zł brutto każdab) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę , którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania: Kierownika Budowy:– wymagana liczba osób: 1 osobaDoświadczenie zawodowe:Doświadczenie przy realizacji jednego lub dwóch zadań polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy minimum Z – zbiorczej o wartości zadań nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda, na stanowisku/stanowiskach:Kierownika budowy lub Kierownika robót drogowych Kwalifikacje zawodowe:uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnie opłaconą składką Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.Uwaga:Jedno zadanie oznacza roboty budowlane w ramach jednej umowy.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymóg zawarty w art. 68 ust. 3 z uwzględnieniem art. 36a ustawy z 11.01.2018 o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz.U.2023r. poz. 875)Wykonawca musi wskazać pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt. 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, używane przy wykonywaniu przedmiotowego zadania, aby wykazać iż spełnia na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania: łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt. 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach