Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg
- Adres: 62-600 Koło, ul. Stary Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
ul. Stary Rynek 1
62-600 Koło, woj. wielkopolskie
tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
REGON: 31162088000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl; www.bip.kolo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W KOLE W ROKU 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych Gminy Miejskiej Koło w zakresie zadania nr 1 i 2 z masy mineralno- asfaltowej na gorąco. 2. Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych. Roboty drogowe polegają na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z robotami towarzyszącymi, w zakresie zgodnym z załączonym przedmiarem pn. „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Kole w roku 2019 r. – zadanie nr 1”. Zakres remontu obejmuje następujące ulice Gminy Miejskiej Koło: Narutowicza, Plac Narutowicza, Buczka, Plac przy PKP, Matejki, Chopina, Sienkiewicza za obwodnicą, Jana Pawła II, Powstańców Śląskich, Baczyńskiego, Reja, Kraszewskiego, Kochanowskiego, Al. Parkowa, Energetyczna, Piaski, Spółdzielców, Zakładowa. Zakres prac obejmuje naprawę do 430 m2 nawierzchni bitumicznych. 3. Zadanie nr 2 - Przebudowa dojazdu od ul. Tuwima- sięgacz. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dojazdu przy użyciu bitumicznej mieszanki mineralno-asfaltowej. Roboty towarzyszące przy wykonaniu remontu nawierzchni to: regulacja i częściowa wymiana krawężników 15x30, wymiana obrzeży, cięcie istniejącej podbudowy betonowej dla wbudowania kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 200, wbudowanie ściekowych studzienek ulicznych z osadnikiem, uzupełnienie podbudowy tłuczniem, dostosowanie wysokości nawierzchni chodników do wysokości remontowanej nawierzchni dojazdu. Szczegółowy zakres zgodny z załączonym przedmiarem pn. „Przebudowa dojazdu od ul. Tuwima – sięgacz – zadanie nr 2”. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odpowiednio dla zadania nr 1 i 2. 5. Przedmiot zamówienia określony został w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych – CPV: 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg. 6. Wykonawca do oferty obowiązkowo dołączy kosztorysy ofertowe dla każdego zadania oddzielnie, wykonane metodą kalkulacji uproszczonej dla kosztorysu z podaniem ceny jednostkowej dla pozycji kosztorysowej oraz jednocześnie wykonane metodą kalkulacji szczegółowej dla poszczególnych pozycji kosztorysowych z podaniem poszczególnych cen czynników produkcji tj. materiałów, sprzętu i robocizny oraz podaniem wartości przyjętych narzutów kosztów pośrednich, zysku wg załączonego przedmiaru. 7. Przedmiot zamówienia opisany jest: 1) dla zadania nr 1 - za pomocą dokumentacji składającej się z: przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2) dla zadania nr 2 - za pomocą dokumentacji składającej się z: mapy sytuacyjnej - dojazdu do ulicy Tuwima, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane. 9. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1) Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. 2) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika robót, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym – specjalność drogowa. 3) Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 4) Zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji. 5) Zapewnienie dozoru placu budowy własnego zakresu robót. 6) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. 7) Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów - materiały użyte do realizacji zadań powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 1.000,00 zł; zadanie nr 2 – 1.500,00 zł; 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty powyższy dokument, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi . 3. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Rakoniewice
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku drogi Sokolna - Kanał Sokoleński dz.nr 265, 468 obręb Sokolna
Dodano: 2024-03-14 - „Mechaniczne profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg i ulic gruntowych oraz gruntowych ulepszonych na terenie gminy Pobiedziska, w roku 2024”
Dodano: 2024-03-11 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
Dodano: 2024-03-04 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – żwirowej i tłuczniowej
Dodano: 2024-03-03 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wycięciem łat na terenie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Gnieźnie z podziałem na zadania w 2024 roku
Dodano: 2024-02-28 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1603P w m. Mokronosy – polegająca na budowie chodnika”
Dodano: 2024-02-23 - Bieżące utrzymanie gruntowych dróg gminnych w 2024 r. na terenie Gminy Krajenka.
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa mieszanki kamiennej i wysiewki torowej oraz świadczenie usług równiarką i walcem na wykonanie remontów i bieżącej naprawy dróg na terenie Gminy i Miasta Odolanów w roku 2024
Dodano: 2024-02-09 - Remont drogi wojewódzkiej nr 434 w m. Krzyżowniki i m. Śródka
Dodano: 2024-02-09