Przetargi.pl
„Adaptacja starej sali gimnastycznej w Zespole Szkół”.

Gmina Chrzypsko Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-412 Chrzypsko Wielkie, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 951 011, , fax. 612 951 011
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzypsko Wielkie
    Główna 15
    64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie
    tel. 612 951 011, , fax. 612 951 011
    REGON: 63125926400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzypsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja starej sali gimnastycznej w Zespole Szkół”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Adaptacja starej sali gimnastycznej w Zespole Szkół.” Budowa Sali sportowo-środowiskowej wraz z niezbędną infrastrukturą jest prowadzona według odrębnego opracowania. Przebudowa pomieszczeń sanitarnych z dostosowaniem pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych została już wykonana według odrębnego opracowania. Przedmiotem zamówienia nie jest wyposażenie sali lekcyjnych w przedmioty dydaktyczne. Z uwagi na brak możliwości technicznych rozbudowy szkoły o nowe sale dydaktyczne, oraz brak odpowiedniej lokalizacji zaprojektowano przebudowę istniejącej sali gimnastycznej na trzy klasy lekcyjne. Stan techniczny istniejącego obiektu pod względem wytrzymałości elementów konstrukcyjnych jest dobry i pozwala na jego przebudowę. Istniejące elementy konstrukcyjne przeniosą nowo projektowane obciążenie. Obiekt spełnia warunki ochrony przeciwpożarowej, jest dostosowany do wymogów dostępności do osób niepełnosprawnych. Do budynku zapewniony jest dojazd pożarowy. Obiekt wyposażony jest w wewnętrzną instalację wodociągową, instalację CO oraz instalację elektryczną. Przebudowa ta polega na adaptacji istniejącej sali gimnastycznej o powierzchni 178.15 m2 na trzy sale dydaktyczne. Zaprojektowany strop na istniejącej sali w części jest drewniany w celu wydzielenia dodatkowej sali na piętrze, a w części jest sufitem podwieszanym umocowanym do konstrukcji stalowej dachu. Nowo wykonany strop należy ocieplić wełną mineralną grubości 10 cm. W ścianie konstrukcyjnej zewnętrznej należy dokonać demontażu starych okien, zamurować części ścian pod nowe otwory okienne, ocieplić oraz wykonać nową elewację zewnętrzną tynkiem mineralnym wraz z pomalowaniem. Należy wykonać nowy podział funkcjonalny, poprzez budowę ścianek działowych wraz z izolacją akustyczną wełną mineralną grubości 5 cm . Wykopy pod ławy fundamentowe należy wykonać jako wąsko przestrzenne wraz z wycięciem części istniejącej podłogi drewnianej, przy zachowaniu jej trwałości i dalszym wykorzystaniu jako podłogi istniejącej. W przebudowanej sali gimnastycznej należy dokonać demontażu dwóch istniejących drzwi z dostosowanie ich wymiarów wewnętrznych do nowo zakupionej stolarki drzwiowej, oraz wykuciu nowego otworu drzwiowego w ścianie konstrukcyjnej. Należy również przewidzieć i wykonać otwór drzwiowy wewnętrzny pomiędzy salką lekcyjną drugą i trzecią, wraz z montażem drzwi. Podłogi wewnętrzne w pracowniach oraz korytarzu bez zmian. Na podłodze położyć wykładzinę poliuretanową odpowiednią dla obiektów szkolnych. Wykonać cokoły z listew drewnianych z odpowietrzeniem podłoża podłogi. Przedmiotem zamówienia jest również demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania wraz z zarurowaniem. Montaż nowych grzejników konwektorowych wodnych wraz z nowym zarurowaniem na całym obiekcie, oraz zaworami termostatycznymi. Należy wykonać nową instalację oświetleniową na poszczególnych salach i korytarzu wraz z nowymi podłączeniami, oraz wykonaniem czterech gniazd poboru mocy 220 V na każdej Sali lekcyjnej. Przed złożeniem oferty zaleca się wizję lokalną obiektu. Zamawiający będzie potwierdzał taką wizytę. W przedmiocie zamówienia są zawarte dodatkowe prace, które nie występują w przedmiarze robót. W przedmiocie zamówienia lub projekcie użyto nazw własnych wyrobów w celu precyzyjnego określenia zadania, zamawiający dopuszcza również stosowanie wyrobów zamiennych lub równoważnych. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac 17.06.2019 do 10.08.2019. Zakres rzeczowy i jakościowy zamówienia określa odpowiednio: - SIWZ; - dokumentacja projektowa; - obmiar; - projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 09 9082 0005 0000 2479 2000 0030 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach