Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznej odcinka ulicy Majkowskiej w Kaliszu

Miasto Kalisz - Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Złota 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz - Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
    Złota 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    REGON: 251026249
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznej odcinka ulicy Majkowskiej w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1/ frezowanie nawierzchni bitumicznej,2/ czyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych,3/ skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2,4/ wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno – asfaltową AC 16W – śr. grubość 5 cm dla kategorii ruchu KR 3-4,5/ skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2,6/ ułożenie siatki z włókna węglowego o wytrzymałości na rozciąganie wzdłużne i poprzeczne 200 kN/m,7/ wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 PNB 45/80 gr. 4 cm dla kategorii ruchu KR 3-4,8/ regulacja wysokościowa krat żeliwnych wpustów deszczowych,9/ regulacja wysokościowa włazu studni rewizyjnej,10/ odtworzenie oznakowania poziomego.UWAGA!1. Wykonawca winien uwzględnić w cenie koszt wywozu i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki i nie nadających się do ponownego wbudowania.2. Wykonawca winien uwzględnić w cenie koszt wywozu destruktu bitumicznego pochodzącego z rozbiórki na plac ZDM przy ul. Noskowskiej w Kaliszu.3. Roboty należy oznakować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zmianami). Projekt organizacji ruchu przedstawiający rozwiązania w formie schematów (zgodnie z ww. szczegółowymi warunkami) należy przestawić Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do realizacji zadania.4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu przeprowadzenia remontu, z tygodniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z zapisem pkt. 9 SWZ: "9. Warunki udziału w postępowaniu.9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.9.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na należytym wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegających na remoncie/przebudowie/budowie w zakresie nawierzchni bitumicznej jezdni, na drogach publicznych o powierzchni min. 300 m2 każde.Uwaga:1/ pod pojęciem „remont”, „przebudowa” i „budowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane,2/ jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur,3/ Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.b) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia i spełniać następujące wymagania: Kierownik budowy branży inżynieryjnej drogowej, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie,Uwaga:1/ Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.2/ Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3/ W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.4/ Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia ) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.c) Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (udokumentowany umową najmu, dzierżawy, użyczenia itp.) do układarki umożliwiającej rozłożenie mieszanki mineralno-asfaltowej na pełną szerokość pasa ruchu niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia.9.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.UWAGA:Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione na dzień złożenia oferty, a stan ich spełnienia musi trwać przez całe postępowanie.".
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach